Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Krzychol38

[Z18XER] Wyciek z okolicy termostatu - brak pomysłów.

Polecane posty

Hej. Od pół roku borykam się z problemem wycieku płynu z okolic obudowy termostatu. Problem zaczął się po wymianie termostatu wraz z wymianą obudowy, bo poprzednia pękła przy montażu. Ale moze po koleji.

Jakis rok temu zauważyłem, że termostat sie nie otwiera. Prosta sprawa. Oddalem do mechanika wymienił ale z przygodami. Pękła mu obudowa. Z racji ze oryginał samodzielnie nie występuje zamówiłem na allegro za 160zl. Przyszła, mechanik wymienil i git. Po tygodniu zauważyłem, że mojanowy termostat też szwankuje. To na reklamację, wymiana tym razem bez przeszkód. Termostat na szczęście działa do dziś. Niestety zauwazylem wyciek. Pomyslalem ze mechanika, reklamacja - mechanik znalazł mniemane źródlo. Łączenie obudowy z taką metalową rurką. Widoczne na zdjeciu. Wymienił rurkę która wg niego byla krzywa, a wraz z rurką uszczelkę. Uradowany pojechałem na mazury. Niestety po powrocie znów pojawił się wyciek z tego samego miejsca. I teraz jestem głupi. Wszystko nowe a cieknie dalej. Mechanik uważa że obudowa wadliwa. Macie z tym jakieś doświadczenia? A może jakąś pastę uszczelniającą tam trzeba włożyć? Jeżeli to obudowa to skąd kupić pewniaka? Dołączam fote z zaznaczonym miejscem. 

Jeszcze mały szczegół. Za każdym razem gdy zauważam wyciek pojawia sie nieaktywny błąd nie domykajacego się termostatu co sygnalizuje auto z kluczem gasnace dopiero po odpaleniu silnika. Gdzies wyczytałem, że może sygnalizować wyciek. Prawda? 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zero pomysłów, ani chęci pomocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widocznie nikt nie spotkał się z takim problemem. Kiepski zamiennik. Co do pasty czy silikonu można spróbować. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa ale przy sporej cenie dobrej obudowy z termostatem, możesz sprawdzić jako pierwszy czy coś pomoże. Może taka wiedza przydać się w trasie jak coś komuś.

Przyzwoitej firmy:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź. Pytanie w takim razie do tych co już obudowę wymieniali. Skąd braliście? Używana czy nowa? Czy ktoś stosował metalową obudowę? Podobno z Insigni Numer części: 55577073 / 55 557 073

 

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×