Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mati1023

Dekodowanie VIN (jaka skrzynia) i wymiana oleju

Polecane posty

Witam! 

Potrzebuję pomocy - mam vectre C gts 2007 1.9 CDTI 120 koni. Nie wiem jaka tam skrzynia siedzi - próbowałem dekoderów Vinów ale nie znalazłem (może źle patrzyłem). Chcę w niej wymienić olej - niektórzy mówią żeby nie wymieniać inni żeby wymieniać. Ja wychodzę z założenia że jak olej do smażenia frytek się zużyje (bo wszystko się zużywa) to się wymienia więc po 10 latach i ponad 190 tys. km nie zaszkodzi wymiana oleju w skrzyni skoro w silniku regularnie co około rok leci olej i filtry. Jaki olej i w jakiej ilości polecacie do mojej viki? Jakbyście mogli podać na przyszłość kod skrzyni biegów - byłbym wdzięczny :)

Vin: W0L0ZCF6871028894

Pozdrawiam i dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mati1023 napisał:

W0L0ZCF6871028894

Opel Vectra C

5-drzwiowy hatchback

 
Znaczenie nr VIN:
Producent: General Motors
Płyta: Vectra
Model: Vectra C
Nadwozie: 5-drzwiowy hatchback
Kod nadwozia: F68
Rok modelowy: 2007
Fabryka: Russelsheim, Niemcy
Numer seryjny: 028894

Pobrano ze strony: 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link



 
Informcje o modelu:
Data produkcji: 24.10.2006
Kierownica po stronie: lewej
Wyprodukowano dla: Belgii
Kod silnika: Z19DT
Nr silnika: 5219848
Kod GM Drive:: XXNN
Numer I rejestracji: �� ������
Farba zewnętrzna: Jasnoszary ( Silver Lightning ) 163 - metalik, 2 warstwy
 
Kody wyposażenia:
32X Wykończenie siedzeń: antracyt
32Y Wykończenie boczku drzwi: antracyt
80I Wykończenie wnętrza: czarne
A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie
A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego
AE4 Sportowe fotele przednie
AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
B7Y Chromowane nakładki na progu drzwi
BA9 Klimatyzowany schowek
BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia
BNN Schowek w bagażniku
BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane
BXR Wewnętrzna listwa ozdobna: antracyt metaliczny z wkładem aluminiowym
C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
CE1 Wycieraczki przednie sterowane czujnikiem deszczu
CF5 Szyberdach szklany sterowany elektrycznie
CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza
D09 Podłokietnik przedni środkowy
D18 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, pierścienie chromowane
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DB4 Podłokietnik przedni środkowy, wykończenie górne pokryte skórą
DD8 Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem
DJ1 Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy światłoczułe, przyciemnione po stronie pasażera
DT4 Popielniczka i zapalniczka (pakiet dla palących)
EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego
EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego
FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy
FX4 Przełożenie końcowe przekładni głównej: 3.35
H31 Reflektory: klosze bezbarwne, czarne wnętrzem
JBF Dźwignia hamulca postojowego: matowy chrom
JL9 Układ ABS
K34 Tempomat elektroniczny
K60 Alternator: 100A
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KH2 Gałka dźwigni zmiany biegów: matowy chrom
KKS Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów: matowy chrom
LPM Silnik wysokoprężny 1.9 CDTI
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
MZ4 Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa M32 (WR)
N35 Kierownica 3-ramienna sportowa ze skórą perforowaną
N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
OHA Używane przez lokalne GM w Europie, OHA
P92 Kołpak na felgi 16 wzór campagne rm2007
QFA Opony 215/55 R16-93 h
QN1 Felgi strukturalne 6 1/2J x 16, 5 szprych
R2F Mapa drogowa na CD: Belgia/Holandia
SVA Przedni uchwyt na napoje
SVB Tylny uchwyt na napoje
T2Q System automatycznego włączania/wyłączania reflektorów
T67 Akumulator: 70Ah
T6R Wykończenie wnętrza: skóra
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TFZ Klosze tylnych lamp: ciemnoczerwone
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TRP Ramka do instalacji radia
TSP pakiet oświetlenia wnętrza: lampki do czytania z przodu i tyłu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
U08 Klakson: wielotonowy
U68 Komputer pokładowy/informacyjny z układem kontrolnym
U88 Głośniki: 9 sztuk
UAJ Wyświetlacz wielofunkcyjny kolorowy (CID)
UCE Radio CD 70 navi
UD5 Czujniki parkowania: przód i tył
UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza)
VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię
VHU Zderzak przedni w wersji Sport
VNF Izolator akumulatora
VY7 Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
W2N Usunięto boczne emblematy i napisy
W5T Usunięty emblemat rodzaju silnika
W6R Wykończenie siedzeń: skóra
W7P Konwersja modelu Sport
WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy
WBG Wyposażenie: odbiornik GPS
WFB Nowa jednostka sterująca
XJ2 Zawieszenie sportowe obniżone
Y67 Wyświetlanie informacji układu kontrolnego: sygnalizowanie niskich poziomów płynu chłodzącego i spryskiwaczy, spalonych żarówek świateł głównych, awarii alarmu i pilota zdalnego sterowania
Z1F Prędkościomierz w km/h

 
 

© 2015 - 2017 opelvindekoder.pl All Rights Reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Z tego co widzę w necie to do twojego modelu są skrzynie M32. Z resztą w Vinie tez jest wyszczególnione. 

MZ4 Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa M32 (WR)
Edytowano przez Ralph73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ooo dzięki a jaki olej jest do tego polecany? Jakiś GM czy coś innego i ile litrów mniej więcej tam wejdzie? Z tego co wujek google mi powiedział to jedni mówią żeby lać 2.2l inni 2.4 a jeszcze inni 2.9. Ja bym wybrał chyba złoty środek i wlał około 2.4l tylko czy najlepiej GM czy coś innego?

 

Często do m32 polecają FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80 

Edytowano przez mati1023

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o olej to w zależności od zasobności portfela i tego, jak bardzo Ci zależy na twoim autku. Generalnie każdy olej spełniający warunki lepkości się nadaje. Ale skoro robi się to tak rzadko to na Twoim miejscu nie żałował bym paru groszy więcej i kupił bym sprawdzony, dobry olej a skrzynia napewno się odwdzięczy dłuższą żywotnością i bezawaryjnością. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×