Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sly

błędy P3032, P3036

Polecane posty

Cześć.

Pojawiła mi się kontrolka "autko z kluczem" i po sczytaniu błędów wyszło, że P3032 i P3036 oraz P1105 i P0105. Wszystkie jako układ napędowy, ale nie mogę znaleźć nigdzie opisów do tych błędów. Może ktoś się spotkał z podobnymi. Chodzi o Vectrę C 2,2 DTI 125kM 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha....... Może to nie ma znaczenia ale około 100 km temu był zmieniany przegub (wewnętrzny, prawy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Forum to kopalnie wiedzy - zaglądałeś np. tutaj?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o błędy P015 i P1105 to już kiedyś miałem z tym do czynienia i wyczyściłem czujnik ciśnienia dolotowego (pędzelkiem, denaturatem) i pod plastikową pokrywą jest czujnik (niebieski z bosha) to go kilkukrotnie wyjąłem i wsadziłem (żeby styki załapały) i było już potem ok. Bardziej mi chodzi o te błędy P3032 i P3036 ? Nie wiem co to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jak znasz trochę angielski, to możesz zajrzeć tutaj:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Tam są opisane oba tajemnicze błędy i ich ewentualne przyczyny.

Możesz też i tutaj zajrzeć:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Może to Cię naprowadzi na właściwy trop. Sam nie miałem takich błędów, więc doświadczeniem nie posłużę.

Edytka:

Ten akurat błąd może świadczyć o niesprawnym przepływomierzu (MAF).

Edytowano przez Konio407
Lubię Edytę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błędy P3032 i P3036 wystąpiły jednorazowo, po skasowaniu do tej pory się nie powtórzyły. Natomiast błędy P0105 i P1105 to po "rozruszaniu" wtyczek widocznych pod deklem wtyczek i po wyczyszczeniu alkoholem (denaturatem) czujnika ciśnienia (ten zamontowany na jednej śrubie) do tej pory jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×