Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
adrian_-_

Opóźnione załączenie wycieraczek przy użyciu spryskiwaczy.

Recommended Posts

Witam. Zauważyłem, że w moim signum dzieje się tak, że przy użyciu spryskiwacza szyby, najpierw wycieraczka wykonuje dwa cykle po suchej szybie a dopiero później spryskuje szybę. Wg mnie nie jest to dobre bo rozmazuje się brud po szybie i wycieraczki szybciej się zużyją. Czy jest to normalne w tym samochodzie czy to jakaś usterka. Kolejne co zauważyłem to jeśli raz użyję wycieraczki tylnej szyby, samej wycieraczki czy też ze spryskiwaczem nie przestaje ona działać do momentu zgaszenia silnika. Op-com nie pokazuje żadnych związanych z tym błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A po włączeniu tylnej wycieraczki i przyciśnięciu manetki od siebie, aż usłyszysz taki klik dalej działa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdzę to jak będę w domu i dam znać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To przewód musisz sprawdzić. Nie wiem gdzie w VC dokładnie, w OB miałem jak dobrze pamiętam luźny przewód przy sprysku na trójniku. Z jednego szło na drugi i zanim napompowałem, to część na zewn. szła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No niestety, nie można w żaden sposób wyłączyć tylnej wycieraczki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To wydaję mi się, że coś przy przełączniku. Masz włączone i nie można wyłączyć. Ale nie wiem czy manetka czy CIM za to odpowiada. Niech mądrzejsi się wypowiedzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie widać żeby gdzieś płyn szedł na zewnątrz, w podszybiu ani pod auto... Czy w układzie jest gdzieś zawór zwrotny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak nie ma to zawsze można zamontować taki zaworek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...