Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
boombasic

błędy w z18xe

Recommended Posts

Witam Wszystkich!!!

Jestem posiadaczem VC od nie dawna.Silnik jak w temacie Z18XE.

Problem z jakim chciałem się zwrócić to wyjaśnienie znaczenia błędów,które sobie odczytałem za pomocą CHECK-a.

Powodem z czytania błędów jest zwiększone zużycie paliwa,tylko Pb.Błędy to 0567,1565,oraz 0110.O ile pierwsze dwa dotyczą tempomatu,to zastanawia mnie ten trzeci,0110.Wskazuje na czujnik temperatury powietrza zasysanego.Problem polega na tym,że tego czujnika nie ma.Tą funkcję pełni przepływomierz ???? Pytam,bo do tej pory jeździłem autem,który takich cudów nie posiada.Jedynie wtrysk jednopunktowy.Nie sprawdzałem jeszcze stanu świec,choć nie sądzę,żeby miały na to taki wpływ.Auto normalnie jeździ,nie dusi się,śmiga.Filtr powietrza zmieniony,przepływomierz czysty.Komputer nie pokazuje jakiś nie stworzonych wyników spalania,które mogłyby wskazywać na spalanie 15-16 l/100.Zastanawia mnie też temperatura silnika,w innym aucie mam 92 stop. na trasie,w Viki 80 stop.Jazda poza miejska nie powoduje jakoś szybkiego opadania wskazówki,ale w mieście przeczy prawom grawitacji. Rozumię,że 1.8,ale było by miło jak by dało się zejść do 11l/100

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie 9,5 i trasa non stop w mieście na krótkich odcinkach.
U mnie spalanie było koło 11 l,jak był walnięty termostat, bo samochód nie mógł się zagrzać powyżej 80 stopni. Także jeśli u ciebie jest też kóło 80 stopni to wymień też termostat.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...