Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
boombasic

błędy w z18xe

Polecane posty

Witam Wszystkich!!!

Jestem posiadaczem VC od nie dawna.Silnik jak w temacie Z18XE.

Problem z jakim chciałem się zwrócić to wyjaśnienie znaczenia błędów,które sobie odczytałem za pomocą CHECK-a.

Powodem z czytania błędów jest zwiększone zużycie paliwa,tylko Pb.Błędy to 0567,1565,oraz 0110.O ile pierwsze dwa dotyczą tempomatu,to zastanawia mnie ten trzeci,0110.Wskazuje na czujnik temperatury powietrza zasysanego.Problem polega na tym,że tego czujnika nie ma.Tą funkcję pełni przepływomierz ???? Pytam,bo do tej pory jeździłem autem,który takich cudów nie posiada.Jedynie wtrysk jednopunktowy.Nie sprawdzałem jeszcze stanu świec,choć nie sądzę,żeby miały na to taki wpływ.Auto normalnie jeździ,nie dusi się,śmiga.Filtr powietrza zmieniony,przepływomierz czysty.Komputer nie pokazuje jakiś nie stworzonych wyników spalania,które mogłyby wskazywać na spalanie 15-16 l/100.Zastanawia mnie też temperatura silnika,w innym aucie mam 92 stop. na trasie,w Viki 80 stop.Jazda poza miejska nie powoduje jakoś szybkiego opadania wskazówki,ale w mieście przeczy prawom grawitacji. Rozumię,że 1.8,ale było by miło jak by dało się zejść do 11l/100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie 9,5 i trasa non stop w mieście na krótkich odcinkach.
U mnie spalanie było koło 11 l,jak był walnięty termostat, bo samochód nie mógł się zagrzać powyżej 80 stopni. Także jeśli u ciebie jest też kóło 80 stopni to wymień też termostat.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×