Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kop3r

Problem z zapalaniem i dławieniem po dłuszym postoju

Polecane posty

Witam czy mógłbym mi ktoś doradzić jakieś wskazówki, informację lub porady gdzie mogę szukać przyczyny. Mianowicie mam problem z silnikiem Z20Net + LPG w Signum po dłuższym postoju miałem problem że silnik się dławi gdy wsiadałem zapalałem chciałem ruszyć to gasł musiałem chwilkę poczekać na luzie aż się unormuje dodatkowo gaśnie jak zapale i od razu włączę klimatyzację teraz do tego doszedł problem z odpalaniem problem pojawia się tylko przy pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju później już zapala normalnie. Dla zobrazowania sytuacji dołączam załącznik

 

 

  • Pompa paliwa działa poprawnie
  • Filtr paliwa nowy
  • Świece w dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hej.

Podpinam się z tym samym problemem. 

Pomoże ktoś??

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek do sprawdzenia czy nie puszcza reduktor albo wtryski. Najlepiej po zgaszeniu zdjąć wężyk podciśnienia idący od reduktora do kolektora i założyć przed odpaleniem. Jeśli pomoże to reduktor do roboty. Jeśli nie to zdjąć wąż zasilający wtryski LPG aby spuści gaz. Jeśli pomoże to wtryski do kosza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zakręciłem butle przejechałem około 200 km na benzynie i jak narazie się poprawiło teraz znów jeżdżę na lpg.

Ale jest szansa że problem powróci i z tego co się dowiedziałem to tak jak kolega wyżej napisał reduktor lub wtryski gazowe puszczają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest szansa tylko pewność. Trzeba było ogarnąć najpierw instalację, a teraz znów rozwiedziesz adaptację i będziesz jeździł od nowa na benzynie

 

Jeśli problem zniknął po dłuższej jeździe to nie reduktor ani wtryski tylko spartaczona regulacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak znów mi wróci problem to mam sprawdzić reduktor jeżeli to nie będzie to mam oddać auto do serwisu bo mam wszystko na gwarancji 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam odświeżę problem nadal występuje po dłuższym postoju (po nocy) przy próbie odpalenia auto wskakuje na 2000 tys obrotów, dławi się dusi i potrafi zgasnąć .Początkowe przypuszczenia były że puszcza reduktor gazu i delikatnie puszczał więc poszedł na gwarancje teraz jeżdżę na samym paliwie i problem nadal występuje. Gdzie szukać przyczyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem prawie identyczne objawy co prawda w Berlingo 1.4 ale zachowywał się bardzo podobnie ciężko zapalał dopiero po chwili od odpalenia można było normalnie ruszyć bo inaczej gasł, wymiana świec zapłonowych załatwiła sprawę. Możesz spróbować w tą stronę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×