Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kop3r

Problem z zapalaniem i dławieniem po dłuszym postoju

Recommended Posts

Witam czy mógłbym mi ktoś doradzić jakieś wskazówki, informację lub porady gdzie mogę szukać przyczyny. Mianowicie mam problem z silnikiem Z20Net + LPG w Signum po dłuższym postoju miałem problem że silnik się dławi gdy wsiadałem zapalałem chciałem ruszyć to gasł musiałem chwilkę poczekać na luzie aż się unormuje dodatkowo gaśnie jak zapale i od razu włączę klimatyzację teraz do tego doszedł problem z odpalaniem problem pojawia się tylko przy pierwszym odpaleniu po dłuższym postoju później już zapala normalnie. Dla zobrazowania sytuacji dołączam załącznik

 

 

  • Pompa paliwa działa poprawnie
  • Filtr paliwa nowy
  • Świece w dobrym stanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Hej.

Podpinam się z tym samym problemem. 

Pomoże ktoś??

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek do sprawdzenia czy nie puszcza reduktor albo wtryski. Najlepiej po zgaszeniu zdjąć wężyk podciśnienia idący od reduktora do kolektora i założyć przed odpaleniem. Jeśli pomoże to reduktor do roboty. Jeśli nie to zdjąć wąż zasilający wtryski LPG aby spuści gaz. Jeśli pomoże to wtryski do kosza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zakręciłem butle przejechałem około 200 km na benzynie i jak narazie się poprawiło teraz znów jeżdżę na lpg.

Ale jest szansa że problem powróci i z tego co się dowiedziałem to tak jak kolega wyżej napisał reduktor lub wtryski gazowe puszczają 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jest szansa tylko pewność. Trzeba było ogarnąć najpierw instalację, a teraz znów rozwiedziesz adaptację i będziesz jeździł od nowa na benzynie

 

Jeśli problem zniknął po dłuższej jeździe to nie reduktor ani wtryski tylko spartaczona regulacja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak znów mi wróci problem to mam sprawdzić reduktor jeżeli to nie będzie to mam oddać auto do serwisu bo mam wszystko na gwarancji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam odświeżę problem nadal występuje po dłuższym postoju (po nocy) przy próbie odpalenia auto wskakuje na 2000 tys obrotów, dławi się dusi i potrafi zgasnąć .Początkowe przypuszczenia były że puszcza reduktor gazu i delikatnie puszczał więc poszedł na gwarancje teraz jeżdżę na samym paliwie i problem nadal występuje. Gdzie szukać przyczyny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio miałem prawie identyczne objawy co prawda w Berlingo 1.4 ale zachowywał się bardzo podobnie ciężko zapalał dopiero po chwili od odpalenia można było normalnie ruszyć bo inaczej gasł, wymiana świec zapłonowych załatwiła sprawę. Możesz spróbować w tą stronę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...