Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mieto1

Problem ze sprzęgłem po wymianie dwumasy i sprzęgła.

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam szanownych kolegów.
Jestem świeżo po wymianie koła dwumasowego i sprzęgła. Cały komplet LUK (dwumasa, sprzęgło, wyprzęgnik do tego uszczelniacz wału). Dwumasa hałasowała już na wciśniętym pół-sprzęgle, czasem na luzie więc zdecydowałem się na wymianę.
Wczoraj odebrałem auto od mechanika. Przy ruszaniu auto mi zgasło bo sprzęgło ma bardzo krótki skok. Nie wiem jak to inaczej nazwać. Po prostu wcześniej dało się ruszyć normalnie płynnie a teraz mam uczucie jakbym miał za chwile walnąć "kangura". Mechanik stwierdził że tak musi być bo tam nie ma żadnej regulacji i ten typ tak ma. Mam się do tego przyzwyczaić - inaczej nie będzie lub samo się wyreguluje. Sprzęgło przed wymianą chodziło o niebo lepiej. Teraz boje się dać żonie auto bo naprawdę z jedynki trzeba ruszać z zegarmistrzowską dokładnością. Największy dyskomfort czuć na 1 i 2 biegu występuje jakby wręcz szarpnięcie - jak by ktoś "strzelał ze sprzęgła". Sam jak ruszam mam stresa żeby mi auto nie zgasło a jeżdżę tym autem od 5 lat.

Macie może jakieś pomysły co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.

Edytowano przez mieto1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod temat. Mieliśmy w naszej Vivi podobnie. Po wymienie odpowietrznika sprzęgło zaczęło chodzić normalnie, ale zapada się pedał co jakiś czas i musze wyjąć go nogą, za trzecim razem po takiej sytuacji sprzęgło zaczęło nisko łapać. Jakiś pomysł? Czy to pompka do wymiany? Sprzęgło i wysprzęglik wymieniany dwa razy w ciągu 2 miesiący. Pierwszy sachs się rozleciał i wymieniliśmy na LUKa i nadal nie działa. Auto stoi drugi miesiąc. Mechanik mówi, że do pompki sprzęgła idzie jakieś okrągłe urządzenie i to może być to, ale co to jest? Pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic z tym nie zrobisz jestem w takiej samej sytuacji badałem temat dogłębnie wymieniałem wysprzęgliki i pompy bez rezultatu. Okazało się że zestaw sprzęgła jest wadliwy a mianowicie chodzi o docisk a dokładniej o system samoregulacji w nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×