Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
adrianlewy87

Vectra C 1.9 CTDI, kontrolka odcina moc

Polecane posty

Witam Wszystkim! Jestem świeżym posiadaczem Vectry C 1.9 CTDI w kombi z 2004r., którą nabyłem z jakiś miesiąc temu. Dwa dni temu pojawił mi się taki problem, iż po przejechaniu około 3-4 km zapala mi się ta kontrolka samochodu z kluczem i tak jakby odcinało mi moc, samochód wkręca się na wysokie obroty ale wogóle nie ciągnie i nie ma jadu, tak jakby przestawała działać turbina i zwiększa się również wtedy spalanie. Gdy się zatrzymam i zgaszę samochód i potem go od razu odpalę to wszystko jest normalnie ale po przejechaniu ponownie ok. 2-3km kontrolka znowu się zapala i wszystko dzieje się tak samo. Miał ktoś z Was może podobny problem? Lub wie w czym może tkwić problem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki silnik masz 120 czy 150?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez odczytania błędów to jest wróżenie z fusów. Ale jak zaczynasz od tyłu to możesz zacząć od czyszczenia egr-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

150 skrzynia 6-biegowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba odczytać błędy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak.jak.kolega pisze pierwsze co.to.odczyt bledow , ale jesli 150 to mozesz zerknac na kolektor ssacy jak.klapy wirowe wygladaja

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba będę musiał podjechać do znajomego żeby odczytał błędy. Jak już będę wiedział coś na temat błędów to dam znać 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez odczytu bledow to mozesz jedynie rzucic okiem to co z zewnatrz moze byc uszkodzone, zerknac na te klapy , wezyk podcisnienia od pompy vaccum do zaworu sterujacego turbina. Ale najwazniejsze to komp zeby wogole zobaczyc w czym.jest problem

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawor n75 zerknij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w 1,9CDTI, za długo odpuszałem problem i skończyło się, że po zgaszeniu auta pozostawał ten samochodzik z kluczykiem. Po przejechaniu ok 100km z tym nie gasnacym pojawił sie błąd silniczka i chwile potem silnik nie odpalił. Laweta i do mechanika. Jak on stwierdzil DPF był zawalony do tego poziomu ze juz zadne wypalanie nie pomogło, a jak już zapchało tego DPF-a to turbina nie była w stanie upchać, wiec i ona padła. Skończyło sie na wycięciu DPF-a i regeneracji turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobny problem tylko wywala błąd p0105 czujnik map wyczyszczony ale jeszcze nie czyscilem EGR może podmiana czujnika pomoże ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×