Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
adrianlewy87

Vectra C 1.9 CTDI, kontrolka odcina moc

Recommended Posts

Witam Wszystkim! Jestem świeżym posiadaczem Vectry C 1.9 CTDI w kombi z 2004r., którą nabyłem z jakiś miesiąc temu. Dwa dni temu pojawił mi się taki problem, iż po przejechaniu około 3-4 km zapala mi się ta kontrolka samochodu z kluczem i tak jakby odcinało mi moc, samochód wkręca się na wysokie obroty ale wogóle nie ciągnie i nie ma jadu, tak jakby przestawała działać turbina i zwiększa się również wtedy spalanie. Gdy się zatrzymam i zgaszę samochód i potem go od razu odpalę to wszystko jest normalnie ale po przejechaniu ponownie ok. 2-3km kontrolka znowu się zapala i wszystko dzieje się tak samo. Miał ktoś z Was może podobny problem? Lub wie w czym może tkwić problem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaki silnik masz 120 czy 150?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez odczytania błędów to jest wróżenie z fusów. Ale jak zaczynasz od tyłu to możesz zacząć od czyszczenia egr-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba odczytać błędy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak.jak.kolega pisze pierwsze co.to.odczyt bledow , ale jesli 150 to mozesz zerknac na kolektor ssacy jak.klapy wirowe wygladaja

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chyba będę musiał podjechać do znajomego żeby odczytał błędy. Jak już będę wiedział coś na temat błędów to dam znać 😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez odczytu bledow to mozesz jedynie rzucic okiem to co z zewnatrz moze byc uszkodzone, zerknac na te klapy , wezyk podcisnienia od pompy vaccum do zaworu sterujacego turbina. Ale najwazniejsze to komp zeby wogole zobaczyc w czym.jest problem

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawor n75 zerknij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem w 1,9CDTI, za długo odpuszałem problem i skończyło się, że po zgaszeniu auta pozostawał ten samochodzik z kluczykiem. Po przejechaniu ok 100km z tym nie gasnacym pojawił sie błąd silniczka i chwile potem silnik nie odpalił. Laweta i do mechanika. Jak on stwierdzil DPF był zawalony do tego poziomu ze juz zadne wypalanie nie pomogło, a jak już zapchało tego DPF-a to turbina nie była w stanie upchać, wiec i ona padła. Skończyło sie na wycięciu DPF-a i regeneracji turbiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podobny problem tylko wywala błąd p0105 czujnik map wyczyszczony ale jeszcze nie czyscilem EGR może podmiana czujnika pomoże ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...