Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Hipochondryk

Z22se stag4 problemy z przełączaniem na lpg

Polecane posty

Cześć.

Od jakiegoś czasu, a dokładniej 2 tygodnie po upływie gwarancji na instalację, przestał przełączać się na gaz w zadanej temperaturze. Ręcznie przełączyć się udaje jak na zegarku mam 85 stopni i chwilę pojeździć(5min) Pierwsze co pomyślałem - mało płynu chłodniczego- faktycznie miałem mniej niż 1/4 wysokosci do zgrzewu zbiorniczka. Dodałem do poziomu problem nadal wystepowal. Wymieniłem filtry bo czas się zbliżał( wymieniam co 10kkm) aktualne miały 9 i dalej to samo. Gazowników który wymieniał nie mówiłem o problemie bo miałem nadzieję że filtry pomogą. Podłączył się do kompa mówił że błędów żadnych nie ma. 

Auto jak już się przełączy na gaz chodzi normalnie. 

Mam taką małą teorię że jak było mało płynu to mogło się zapowietrzyc coś w LPG. Możliwe? Daje zdjęcia instalacji.  Albo może czujnik jakiś przekłamuje? 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chwilę pojeździć ? Tzn przełącza Ci się z powrotem na PB ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba w parametry popatrzec moze cos z czujnikiem temp parownika lub temp gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Chwilę pojeździć na PB z 85 stopni to wejdzie na LPG i wtedy można jeździć na LPG bez problemu. Jak auto osiągnie zadane 37 stopni jest próba przełączenia na LPG, po czym szarpnie i wraca do lpg a centralka miga szybko. Pozwala się recznie przelączyć jak osiągnie 85 stopni auto i chwile pojeździ. Dzisiaj auto miało już 85 stopni od jakiś 3 minut i się nie chciało przełączyć. Dojechałem do miejsca docelowego i dotknąłem ręką parownika, był delikatnie ciepły nie równomiernie, ale na pewno nie gorący. Wg termometru na podczerwień obudowa miała 35 stopni w najcielpejszym miejscu a w najzimniejszym 27. 

Może jednak jest gdzieś zapowietrzone coś ? Nie wygląda mi to na czujnik temperatury. A w parametry zerknę dzisiaj - o ile przyjdzie kabelek z allegro. 

Edytowano przez Hipochondryk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest zdecydowanie zapowietrzony. Temperatura reduktora powinna być trochę niższa niż silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ogrzewanie w aucie ci dziala??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogrzewanie Działa. Bez zarzutu. Mi się wydaje że też reduktor zapowietrzony. Jak próbowała się po osiągnięciu 37 stopni przełączyć i się nie udalo miałem możliwość się zatrzymać i podotykac. Węże idące w prawo były ciepłem reduktor zaś zimny. 

 

Jak go odpowietrzyć? Czy lepiej do gazownika jechać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć dlaczego jest zapowietrzony. Ze zdjęcia widać że powinien się sam odpowietrzyć. Mało tego, jeśli nie spuszczałeś płynu to nie powinien się zapowietrzyć. Zobacz czy węże idące do niego nie są załamane. Możliwe też że coś zablokowało przepływ w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Same obejmy jak dotykałem drugi raz, te metalowe przy reduktorże były ciepłe. 

Chyba podjadę do gazownika może coś poradzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Problem rozwiązany aż, wstyd się przyznawać. Wyciaglem bezpiecznik odczekalem 5 min. I wg centralki z 3 zielonych gazu zrobił się brak. Wygląda że się zawiesiło cos. Zatankowałem i kuźwa działa normalnie.... 

Dzięki za chęć pomocy. 

Taki banał.... Zwieszoną centralka i brak LPG. Co najśmieszniejsze pokazywało że jeżdżę na LPG, ale widocznie nie zauważyłem że pb jakoś szybko schodzi.. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Banały potrafią nas zaskakiwać. Ale pewnie komuś się to przyda. Dobrze, że jest :ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×