Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam. Wczoraj przydarzyła mi się sytuacja; że po ruszeniu na światłach zaświeciła się kontrolka od aku i po niej żółta kierownica z " ! " następnie brak wspomagania. Dojechałem na myjnie zgasiłem auto. Po odpaleniu nie było problemu. 

Następnie pojechałem do mechanika podłączył dwa mierniki i dziwnym trafem napięcie z 14 wskakiwało coraz wyżej aż do 19.5. Niby alternator do wymiany. Zakupiłem już nowy ale dla samego siebie kupiłem miernik i dziś jeszcze przed wymianą sprawdzałem moim miernikiem i napiecie jest do 14.05.

Czy mój mechanik ma racje, że dzisiaj może one być dobre a za 2 dni wskoczy mi znów dużo ponad norme? 

Dodam, że mieszkam za granicą i w tym tygodniu jadę do kraju. 

Jak myslicie warto włożyć nowy alternator? Czy zostawić stary? 

Nowy to firma Delco remy coś takiego. 

Pozdrawiam!

 

Edytowano przez knp91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma rację. Można był zmienić sam regulator. Nie radzę tak jeździć bo przy którymś skoku napięcia może uszkodzić się elektronika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Ci Cichy117!

Jutro od razu po pracy po nocce jadę wymienić cały alternator. Jak już zakupiłem to niech będzie ;)

A powiedz mi może akurat się orientujesz nie miałem jak dojść do tego by zobaczyć jaki jest włożony alternator u mnie więc kamerą dałem rade złapać coś takiego gdzie na czarnej osłonie  widać 100 czyli ze ma 100A czy to jakieś inne oznaczenie może być? 

Dodałem zdjecie z filmiku. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

    tu sprawdzisz całe wyposażenie auto po wpisaniu winu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mata91 dzięki wielkie już sprawdzone! 

Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

U mnie niedługo po zakupie momentami pojawiał się błąd ładowania, a konkretnie faktycznie jego nie było. Po przejechaniu 2-3km wracało do normy. Kilka dni później znów brak ładowania, tym razem już nie wróciło. Na szczęście zdarzyłem dojechać do serwisu alternatorów i wymienili regulator napięcia. Z tego co pamiętam to te montowane fabrycznie nie posiadały jakiegoś zabezpieczenia czy coś a zamiennik to zabezpieczenie już posiadał. Usługa mnie kosztowała 250zł.

Edytowano przez matthew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Matthew ja mieszkam w Holandii i w sumie jak na Holenderskie ceny jeszcze tragedii nie ma z alternatorem. Za nowy dzis zapłaciłem 120€ znajomy mechanik wymieni go za 40€ wole nic samemu nie robić bo w piątek do kraju jade. 

Nawiązując do tematu właśnie wróciłem z drogi do pracy gdzie miałem zaczać o 22 robote. Nie dojechałem bo stwierdziłem po kontrolce auta z kluczykiem, że nie warto ryzykować. Jutro chyba zamiast na kołach to lawetą moją VC do mechanika ściągnę. 

 

Czy ktoś miał problem z tym, że OP-COM nie wchodził w silnik? Wyrzuca mi od razu błąd i kontrolę od ESP.

 

Edytowano przez knp91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×