Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Daniel Protas

Vectra przycina sie na gazie z niskich obrotów.

Recommended Posts

Witam.

Mam problem z vectra b. 1,8 gaz sekwencja. Auto przycina sie z niskich obrotow,powyżej 80km/h trzesie cala buda i nie da sie jechac szybciej.Cewka byla przekladana inna i bylo to samo. Nowe przewody, świece i listwa wtryskowa od gazu,filtry od gazu tez.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie wtryski? Jakie kable i świece? Jak regulowana instalacja? Jaki reduktor i po jakim przebiegu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytasz o marke tych czesci? Świece do gazu były kupione i żadnej poprawy nie bylo.Przewody to najtansze kupiłem z neta bo podejrzewalem ze to nie to,bo na benzynie bylo dobrze.Reduktor w butli jest stary z poprzedniej przekladalem.Listwa nie wiem jakiej firmy,po pracy zobaczę. Auto ma 286000tys przebiegu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reduktor w butli ? Nowa listwa wtryskowa i rozumiem że było to robione i regulowane w jakimś zakładzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Regulacja w czasie jazdy ? I co za reduktor w butli masz ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego nic w sumie nie wiesz. Nie wiesz gdzie i jaki reduktor, świece, kable, wtryski i jak przebiegła regulacja. To jak chcesz, żeby Tobie ktoś coś doradził ? Błędy jakieś pokazuje ?

Edited by Cretux

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Forum jest od tego, żeby tu rady dawać, a nie dzwonić :P Poza tym tu są specjaliści. Podaj jakie części masz. Jak nie wiesz, to zrób foty i wrzuć. Bo tak wróżenie z fusów. Pisałeś, że na PB było dobrze ? A już nie jest ? Jak są różnice na PB i LPG ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na benzynie jest cały czas dobrze. Na gazie do 80 km/h jest dobrze, powyżej tej prędkości zaczyna szarpac na gazie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie zawór butli tylko reduktor pod maską. Jakie wtryski. No i dowiedz się jak były regulowane jeśli były. Bo może gaziarz zamontował na zasadzie będzie pan zadowolony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego ale jakoś tak chaotycznie opisujesz. Czas przeszły: palił się check. Czas teraźniejszy: pokazuje sondę. To check się dalej pali czy nie. Pokazuje sonde ? Nr błędu. Zbierz te informacje i podaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pytałeś gaziarza co on na to ? Wymieniał Ci listwę i filtry. Jak masz problemy ok 80 km/h to chyba regulacji w czasie jazdy nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W robocie jestem i tak pisze na szybkiego. 

Dobrze pisalem, Gazownik zmienil listwe czek tez zgasl. Na kompie wyswietla sie błąd sondy.

Mowilem Gazownikowi ze dalej jest cos zle, ze listwa to malo, kazał mi cewke zmienic. Zrobiłem zamiane na inna ale bylo to samo, wiec to nie cewka. Obecnie on chce mi strownik ten komputer zmienic od gazu to ze 350 zl.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wydaję się, że ten gazownik nie bardzo ma pojęcie. Na zasadzie prób chce zmieniać po kolei. Może

Please login or register to see this link.

coś podpowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bo rozumiem, że jak gaziarz chce zmienić sterownik, to jest tego pewny. Bo jak nie będzie działać, to nie płacisz ? Zapytaj jego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego jeśli na PB jest ok to coś z LPG. Niestety bez wiedzy co tam masz założone oraz przede wszystkim bez podglądu w parametry sterownika LPG . Jak jest skonfigurowany. Co sie dzieje z temperaturą LPG ciśnieniem itd to tylko wróżenie .

Skąd dokładnie jesteś. Napisz ma forum oddziałowym może ktoś hobbistycznie zajmuje sie LPG. A jak nie to szukaj pomocy na LPG forum. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedź do kogoś normalnego bo sam tego nie ogarniesz a gazman do którego trafiłeś powinien chyba zmienić zawód. Po objawach widać że nie masz wyregulowanej instalacji. Nie jeździj tak bo możesz wykończyć silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...