Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam, widziałem tego typu tu tematów całe mnóstwo i jak gdyby tym się wzorowałem, mój przypadek jest fenomenem wygląda to tak:

Pojawił się błąd p1901-75 spoko - pierwsza rzecz jaką zrobiłem nowy czujnik przejechałem w okolicach 700 km

Ponownie pojawił się owy cudowny błąd, op-com szybki werdykt dpf - jakoś to zniosłem zamówiłem dpf -500km super jazdy

Zrezygnowany wymieniłem wszystkie przewody (wszystkie czyli dwa) między dpf- czujnik no i tu gitara 1000 km zrobiony, aż miło

No i znowu mi się te g**no pojawia, brakuje mi pomysłów jak i mojemu mechanikowi, pleciona wygląda dobrze, cały osprzęt wyglada dobrze.

Co to może być dpf, ale nowy jest? . Egr? czy może wtyczka ta od czujnika? Wydaje mi się ze w przewodach znalazłem między dpf-a czujnik parę kropel, skąd to może być nie wiem? ma ktoś jakieś wizje?

Widziałem właśnie dużo tematów na ten temat i praktycznie każdy temat kończył się bez odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie co jest z tym g***em nie tak?

 

PACJENT VC FL 2006 1.9cdti 120km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Od niej powinieneś w ogóle zacząć diagnozę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm tylko czy ona by tak szalała po tych wymiarach że po 1k km by się odezwała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje temat bo wyskoczył mi ten sam błąd P1901-75 a było to tak. Trasa Płock -Warszawa w połowie trasy zapalił się "check" samochodzik z kluczem odcięło turbinę po chwili wszystko wróciło do normy kilka km dalej znowu "check" brak mocy zgaszenie silnika pomagało na chwile i to samo. W trybie awaryjnym Viki dojechała na miejsce około 30 min odpoczynku i trasa powrotna w trybie awaryjnym. Po dojechaniu do granic Płocka "Check" samoczynnie zgasł pojawiła się moc i włączyło się dopalanie DPF'a. Proces przeszedł normalnie jak zawsze Viki wróciła do garażu. jak 100% sprawna. Ponieważ było już po 24 diagnozę pozostawiłem na dzień następny. Podłączyliśmy kompa tylko jeden błąd P1901-75 nie występuje. Skasowany błąd, jeżdżone cały następny dzień i nic wszystko w normie. Podczas występowania problemu z pod samochodu słyszalny był szum zależny od obrotów silnika, jakby nieszczelność w wydechu, sprawdzony cały jest szczelny. W między czasie podłączyłem moduł LWPM ciśnienie na wolnych obrotach 0-1 kPa przy dodawaniu gazu do 8 kPa max nasycenie 16% po około 200 km zwiększyło się do 23%. I teraz pytanie co mogło się wydarzyć??? Czujnik zwariował??? lub zaczął szwankować?? DPF na wykończeniu???zawsze wypalał się co około 700 km nie przerywałem procesu (nauczyłem się rozpoznawać proces po napięciu w instalacji elektrycznej:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prawdopodobnie początek końca dpf , ale spokojnie narazie jeździć obserwować,jak za 500km od wypalania (lub trochę mniej lub więcej km) problem powróci to niestety dpf się zapycha.można próbować go ratować płukanka , wyciąć,wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Raczej wycięcie nie wchodzi w grę, jedynie "pranie" albo wymiana na nowy zamiennik, tylko nie wiem co są warte.

Edytowano przez Borgi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Robi się coraz ciekawiej przejechałem prawie 700km i wszystko OK nasycenie mam 88% różnica ciśnień na wolnych obrotach 0kPa. Zapewne zaraz włączy się wypalanie DPF'a. Teraz sam nie wiem co było powodem pojawienia się problemu. Teraz głupio bo przede mną trasa prawie 1000 km i boje się jechać

Edytowano przez Borgi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No niech tak zostanie i lepiej żeby nic juz nie wyskakiwalo(bledy) może, mu tylko coś odbiło.różnice ciśnień sprawdź przy 2-3tyś. obrotów.wtedy będziesz wiedział więcej.nasycenie to tylko obliczane jest przez komp. i ma się prawie nijak do stanu faktycznego dpf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nasycenie doszło do 100% i dopiero wtedy załączyło się wypalanie. Akurat byłem w trasie (prawie 1000 km) czas wypalania dosyć długi bo kilkanaście km Obecnie mam przejechane od ostatniego wypalania 1150km i nasycenie 57% prawie wszystko w trasie na S i A. Ciśnienie sprawdzę. Ten moduł LWPM to wspaniała rzecz.

Edytowano przez Borgi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×