Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vitor

brak mocy przy ruszaniu a moje logi dynamiczne

Recommended Posts

Witam. Od dawna borykam się z brakiem mocy przy ruszaniu z miejsca autem. Vectra wolno przyśpiesza np przy ruszaniu z pod świateł. Problem czasami ustępuje ale bardzo rzadko. Mam zaślepiony kolektor i egr (dołożony również emulator  ), czujnik doładowania ten w kolektorze wyczyszczony , zawór turbiny  mam nowy, błędów na kompie nie ma  Wczoraj zrobiłem również logi dynamiczne auta na 3 biegu , pedał w podłogę . Robiłem to pierwszy raz więc nie wiem czy wszystko poszło ok. Zauważyłem że jest problem z doładowaniem. Proszę o ocenę i poradę co dalej robić z autem bo mechanicy u których byłem pół auta  by wymienili

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Edited by vitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na problem z turbina czyli zatarta geometria.jezeli n75 nowy i wszystko szczelne.lub dpf bo różnica ciśnień dość duża(20kpa) przy 100km/h.określ czy tuż po wypalaniu dpf samochód zbiera się lepiej?bo z tych logów wynika ze go masz.

Edited by redzi79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm raczej po wypalenie zbiera się podobnie .Czasami jak ruszam z postoju jest muł a później jak się auto ,, rozrusza,,  jest lepiej ale też nie zawsze . Dpf w 60 % był zapełniony w trakcie testu   ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak widzę tylko nasycenie dpf czasami ma się nijak do stanu rzeczywistego filtra.patrzy sie na różnice ciśnień i różnice temp. Gdzie różnice masz 20kpa a temp. Miedzy 1 a drugim czujnikiem ponad 70stopni

Share this post


Link to post
Share on other sites

O czym by to świadczyło ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Miałem podobne objawy co ty, juz chciałem turbine targac, ale zauważyłem ze nawet na postoju robiąc testy doładowania było tak np. Ciśnienie żądane bylo 160kpa ciśnienie otrzymane podbijalo do tych wartości po czym po sekundzie bylo ściągane na 120kpa(sprawdz czy też tak masz podbij do 3 tyś. Obrotów i tak trzymaj i zobacz co się dzieje z ciśnieniem otrzymanym) po tym zorientowalem się że geometria ani nic co jest zwiazane jest jednak wporzo. Podejrzenie padło na dpf wyciągnąłem go i sie przerazilem.nasycenia też mi sie zmieniały a problem występował prawie cały czas.jezeli nie to jest u ciebie powodem to zostaje przycierajaca sie geometria. Na początek możesz spróbować ją rozruszać na tzw.strzykawke

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sorry, jeśli nie do końca w temacie, ale co ile km wypalał Ci się DPF przy takim stopniu zabicia? Udało Ci się go zregenerować czy się całkowicie pozbyłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wypalal się jak w zegarku co 900km, czyszczenie nie pomogło, 3 krotnie próbowałem,powiedzmy że sie go pozbylem

Share this post


Link to post
Share on other sites

redzi79 przy 3000 obr miałeś żądane doładowanie 160kpa ?? Ja przy tych obrotach żądane doładowanie  mam coś około 130 kpa a doładowanie faktyczne było cos około 120 -123 kpa ,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Napisałem np. Wartości dokładnych nie pamiętam podałem przykładowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego czy przycinajaca się geometria może mieć wpływ na mulenie auta przy ruszaniu i z miejsca i  obrotach do ok 1600 na min ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...