Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vitor

brak mocy przy ruszaniu a moje logi dynamiczne

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam. Od dawna borykam się z brakiem mocy przy ruszaniu z miejsca autem. Vectra wolno przyśpiesza np przy ruszaniu z pod świateł. Problem czasami ustępuje ale bardzo rzadko. Mam zaślepiony kolektor i egr (dołożony również emulator  ), czujnik doładowania ten w kolektorze wyczyszczony , zawór turbiny  mam nowy, błędów na kompie nie ma  Wczoraj zrobiłem również logi dynamiczne auta na 3 biegu , pedał w podłogę . Robiłem to pierwszy raz więc nie wiem czy wszystko poszło ok. Zauważyłem że jest problem z doładowaniem. Proszę o ocenę i poradę co dalej robić z autem bo mechanicy u których byłem pół auta  by wymienili

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez vitor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Wygląda na problem z turbina czyli zatarta geometria.jezeli n75 nowy i wszystko szczelne.lub dpf bo różnica ciśnień dość duża(20kpa) przy 100km/h.określ czy tuż po wypalaniu dpf samochód zbiera się lepiej?bo z tych logów wynika ze go masz.

Edytowano przez redzi79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm raczej po wypalenie zbiera się podobnie .Czasami jak ruszam z postoju jest muł a później jak się auto ,, rozrusza,,  jest lepiej ale też nie zawsze . Dpf w 60 % był zapełniony w trakcie testu   ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak widzę tylko nasycenie dpf czasami ma się nijak do stanu rzeczywistego filtra.patrzy sie na różnice ciśnień i różnice temp. Gdzie różnice masz 20kpa a temp. Miedzy 1 a drugim czujnikiem ponad 70stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O czym by to świadczyło ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem podobne objawy co ty, juz chciałem turbine targac, ale zauważyłem ze nawet na postoju robiąc testy doładowania było tak np. Ciśnienie żądane bylo 160kpa ciśnienie otrzymane podbijalo do tych wartości po czym po sekundzie bylo ściągane na 120kpa(sprawdz czy też tak masz podbij do 3 tyś. Obrotów i tak trzymaj i zobacz co się dzieje z ciśnieniem otrzymanym) po tym zorientowalem się że geometria ani nic co jest zwiazane jest jednak wporzo. Podejrzenie padło na dpf wyciągnąłem go i sie przerazilem.nasycenia też mi sie zmieniały a problem występował prawie cały czas.jezeli nie to jest u ciebie powodem to zostaje przycierajaca sie geometria. Na początek możesz spróbować ją rozruszać na tzw.strzykawke

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sorry, jeśli nie do końca w temacie, ale co ile km wypalał Ci się DPF przy takim stopniu zabicia? Udało Ci się go zregenerować czy się całkowicie pozbyłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wypalal się jak w zegarku co 900km, czyszczenie nie pomogło, 3 krotnie próbowałem,powiedzmy że sie go pozbylem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

redzi79 przy 3000 obr miałeś żądane doładowanie 160kpa ?? Ja przy tych obrotach żądane doładowanie  mam coś około 130 kpa a doładowanie faktyczne było cos około 120 -123 kpa ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Napisałem np. Wartości dokładnych nie pamiętam podałem przykładowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego czy przycinajaca się geometria może mieć wpływ na mulenie auta przy ruszaniu i z miejsca i  obrotach do ok 1600 na min ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×