Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Szumi91

Szarpie jakby nie dostawał paliwa przy 1.5 tys.obr.min

Polecane posty

Witam wszystkich... Od wczoraj moja vc z 2004 z 1.9 cdti zaczeła świrować.... Przy mojej normalnej jeździeczyli fest przyspieszanie i mocne chamowania jest ok.... Ale żona mówi że viki szaleje kjak trzyma gaz na 3 i 4 biegu w jednej pozycji przy około 1.5 tys.obrotów nie przyspiesza nie zwalnia tylko stała prędkość... Mechanik mówi żeby sprawdzić wtryski .... Nie wierze. W to bo przez tydzień jeździlem i nie szarpała... Ale ostatnio jest to coraz częstsze... Proszę o podpowiedź.... Dzieki z góry.... Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No nie dziw się, jazda na 3 a juz napewno 4 biegu przy 1.5tys. obrotów prowadzi do samozaglady tego wozu.zamulasz wóz i do tego jeszcze chcesz nową dwumase kupić przy takiej jeździe.Pierwsze do czysczenia egr.

Edytowano przez redzi79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

EGR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odlacz wtyczke od EGRa i jak przestanie szarpac to masz winnego. Tez stawiam na zawor egr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Egr po czyszczeniu przy tym cały kolektor wyciągnięty i też czyszczony... A co do zamulania to tak samo na każdym biegu nawet jak jedynką ruszasz i przytrzymasz go chwilke na 1.5 tys.obr to tak samo szarpie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dla sprawdzenia czy to egr zaslep go wtedy będziesz pewny, czasami i czyszczenie nie pomaga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Egr był czyszczony zrobiłem około 1000km nad morze i spowrotem nic nie działo sie a teraz znowusz... A jaka cena i jakiej firmy najlepiej kupić?

 

Edytowano przez Szumi91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W części elektrycznej egr-a jest sprężynka co wypycha bolec z cewki. Spróbuj ją troszeczkę rozciągnąć bo może już się ścisneła. U mnie tak było i po tym zabiegu pomogło. Tylko że ja i tak go wyprogramowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie trzeba spróbować. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawiał przepustnicę. Miałem u siebie takie objawy. Szarpała, było coraz gorzej aż gasła. Też mówili EGR. Czyściłem i nic się nie działo. A czy przypadkiem przy gaszeniu nie słychać takiego metalicznego dźwięku? Jeśli tak to tym bardziej przepustnica. Wymieniłem i mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie wszystkich. Problem dalej nie został rozwiązany. Przepustnica, egr, przekaźniki... Szarpie teraz nawet przy 2tys. obrotów na każdym biegu jeśli trzyma sie gaz w jednym miejscu na równych obrotach.... Z rana pojawia sie problem z odpalaniem chociaż nie zawsze... Przy deszczu, przy słońcu różnie... Jakby sie paliwo cofało.... Zamontowałem zaworek zwrotny paliwa i bez zmian. Jak z kobietą, zależy którą noga wstanie.... 😄 Nie wiem już... Jakieś podpowiedzi ???? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kumaty mechanik ,podpiąć kompa i szukać po parametrach czy coś tam nie widać że cos jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdzi że wtryski do regeneracji.... A że tak podpytam... Czy viki nie ma czujnika położenia pedału gazu ??? Może on coś szwankuje jeśli jest.... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kostka 3 wtrysku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kumaty nie naciagacz!!! To niech przy tobie sprawdzi dawki korekcyjne jezeli twierdzi że to wina wtryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaka powinna być dawka paliwa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dawki korekcyjne sprawdzić można np.tech2 czy op-com normy są +/-0,6 ale sztywno sie tego nie trzymamy i jak jest np+/-1 to nie ma tragedi, ale jak by bylo np+/-3. To trzeba bylo by się zastanowić co dalej robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki bardzo... Redzi79. Odezwe sie co i jak działałem... Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja tez walczylem dlugo czasu z szarpaniem przy delikatnym przyspieszaniu auto przerywalo przy dynamicznej jezdzie tego nie bylo kilja dni temu odpialem kostke z egr a no i kilkanascie kilometrow a autko ani razu nie szarpnelo probowalem mnóstwo razy przyspieszac z niskich obrotow i bajka po podpieciu egra od razu.problem wrocil dodam tylko ze op com zadnych bledow nie pokazal teraz wyciagne egr wyczyszcze wstawie zaslepke z 3 otworami zobaczymy czy bedzie ok .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  troche nie było mnie w pl a po wymianie egr problem zniknął !!! także na 1000% szkudził egr.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×