Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Szumi91

Szarpie jakby nie dostawał paliwa przy 1.5 tys.obr.min

Recommended Posts

Witam wszystkich... Od wczoraj moja vc z 2004 z 1.9 cdti zaczeła świrować.... Przy mojej normalnej jeździeczyli fest przyspieszanie i mocne chamowania jest ok.... Ale żona mówi że viki szaleje kjak trzyma gaz na 3 i 4 biegu w jednej pozycji przy około 1.5 tys.obrotów nie przyspiesza nie zwalnia tylko stała prędkość... Mechanik mówi żeby sprawdzić wtryski .... Nie wierze. W to bo przez tydzień jeździlem i nie szarpała... Ale ostatnio jest to coraz częstsze... Proszę o podpowiedź.... Dzieki z góry.... Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No nie dziw się, jazda na 3 a juz napewno 4 biegu przy 1.5tys. obrotów prowadzi do samozaglady tego wozu.zamulasz wóz i do tego jeszcze chcesz nową dwumase kupić przy takiej jeździe.Pierwsze do czysczenia egr.

Edited by redzi79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlacz wtyczke od EGRa i jak przestanie szarpac to masz winnego. Tez stawiam na zawor egr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Egr po czyszczeniu przy tym cały kolektor wyciągnięty i też czyszczony... A co do zamulania to tak samo na każdym biegu nawet jak jedynką ruszasz i przytrzymasz go chwilke na 1.5 tys.obr to tak samo szarpie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dla sprawdzenia czy to egr zaslep go wtedy będziesz pewny, czasami i czyszczenie nie pomaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Egr był czyszczony zrobiłem około 1000km nad morze i spowrotem nic nie działo sie a teraz znowusz... A jaka cena i jakiej firmy najlepiej kupić?

 

Edited by Szumi91

Share this post


Link to post
Share on other sites

W części elektrycznej egr-a jest sprężynka co wypycha bolec z cewki. Spróbuj ją troszeczkę rozciągnąć bo może już się ścisneła. U mnie tak było i po tym zabiegu pomogło. Tylko że ja i tak go wyprogramowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie trzeba spróbować. Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym obstawiał przepustnicę. Miałem u siebie takie objawy. Szarpała, było coraz gorzej aż gasła. Też mówili EGR. Czyściłem i nic się nie działo. A czy przypadkiem przy gaszeniu nie słychać takiego metalicznego dźwięku? Jeśli tak to tym bardziej przepustnica. Wymieniłem i mam spokój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie wszystkich. Problem dalej nie został rozwiązany. Przepustnica, egr, przekaźniki... Szarpie teraz nawet przy 2tys. obrotów na każdym biegu jeśli trzyma sie gaz w jednym miejscu na równych obrotach.... Z rana pojawia sie problem z odpalaniem chociaż nie zawsze... Przy deszczu, przy słońcu różnie... Jakby sie paliwo cofało.... Zamontowałem zaworek zwrotny paliwa i bez zmian. Jak z kobietą, zależy którą noga wstanie.... 😄 Nie wiem już... Jakieś podpowiedzi ???? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kumaty mechanik ,podpiąć kompa i szukać po parametrach czy coś tam nie widać że cos jest nie tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanik twierdzi że wtryski do regeneracji.... A że tak podpytam... Czy viki nie ma czujnika położenia pedału gazu ??? Może on coś szwankuje jeśli jest.... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kostka 3 wtrysku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kumaty nie naciagacz!!! To niech przy tobie sprawdzi dawki korekcyjne jezeli twierdzi że to wina wtryskiwaczy

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaka powinna być dawka paliwa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dawki korekcyjne sprawdzić można np.tech2 czy op-com normy są +/-0,6 ale sztywno sie tego nie trzymamy i jak jest np+/-1 to nie ma tragedi, ale jak by bylo np+/-3. To trzeba bylo by się zastanowić co dalej robić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki bardzo... Redzi79. Odezwe sie co i jak działałem... Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego ja tez walczylem dlugo czasu z szarpaniem przy delikatnym przyspieszaniu auto przerywalo przy dynamicznej jezdzie tego nie bylo kilja dni temu odpialem kostke z egr a no i kilkanascie kilometrow a autko ani razu nie szarpnelo probowalem mnóstwo razy przyspieszac z niskich obrotow i bajka po podpieciu egra od razu.problem wrocil dodam tylko ze op com zadnych bledow nie pokazal teraz wyciagne egr wyczyszcze wstawie zaslepke z 3 otworami zobaczymy czy bedzie ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

  troche nie było mnie w pl a po wymianie egr problem zniknął !!! także na 1000% szkudził egr.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...