Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Filip 1261

2.0turbo benzyna silnik z20net po regeneracji turbiny problemy z którymś zaworem

Recommended Posts

Witam czoraj samochód odebrałem od mechanika i coś był słaby ale mówię sobie nie będę go cisnol odrazu po wymianie turbo dziś wsiadam do samochodu a tam slabiutki po jakimś czasie wyskoczył mi błąd czujnika ciśnienia doładowania samochód gdy wywala gaśnie i traci moc po ponownym odpaleniu. Gdy zresetuje błąd samochód ma mornalna moc. Przez jakiś czas bo są momenty że zgaśnie a błędu przez jakąś chwilę nie ma? Któryś zawor? Ktoś doradzi??? 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sobie odpowiedziales. Zawor cisnienia doladowania i na tym sie skup. Auto wpada w tryb serwisowy. Podmien zawor i ciesz sie jazda

Edited by tomi188

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy od razu podnienic dwa? Bo ciężko zdiagnozować  ktory? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A masz kod bledu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie nie bo byłem na 3 kompach a na każdym pisało coś innego ale wszystkie nawiązywały do któregoś zaworu. Wstawiam przykładowy z nich któremu zrobiłem zdjęcie 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na następnym błąd czujnika ciśnienia doładowania ale brak możliwości sprawdzenia który a na 3 błąd zaworu doładowania czy coś takiego

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ciezko a nie masz kogos z op comem zeby sprswdzil kod bledu? Bylo by latwiej. Ale jsk masz mozliwosc to podmien oba 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazlem kod bledu to p0033

 

Tu masz odpowiedz co musisz zrobic

 

Edited by tomi188

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo po regeneracji i myślisz że nie wymienił membrany? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magicy sa rozni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczekaj az inni sie wypowiedzią co maja wieksze doswiadczenie z tym silnikiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko teraz pytanie czy któryś zawor czy ktoś nie wymienił membrany? Samochód przed wymiana z turbina która brała olej chodził lepiej niż teraz. I teraz co Robić zapytać gościa go regenerowal turbo czy wymienil czy ja wyjąć? Ale to oczywiście koszty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

 spokojnie nie wszyscy siedza caly czas na forum cierpliwosci :ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo najlepsze ze wszystko się dzieje dopiero po rozgrzaniu silnika przed można cisnąć ile się da i nic. Np bylem u elektronika jeździłem z nim z podłączonym kapem i twierdził że wszystko Oki turbina i wogole dojechałem od niego z 2 km i zgasł później błąd później znów i stracił moc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli błąd P0033 to w pierwszej kolejności należy sprawdzić zawór bocznikowy. U mnie było tak, że zawór był uszkodzony, konkretnie jego membrana, wymieniłem na polecany przez forumowiczów zamiennik z ProPerfekt, a błąd po tygodniu i ok 500km powrócił, i pomogła wymiana elektrozaworów podciśnienia. Ktoś na forum już pisał, że te elementy tak samo jak cewki trzeba mieć wliczone w budżet posiadania z20net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale możliwe że przed wymiana było dobrze a po wymianie jest gorzej? Ja bym bardziej stawiał na te zawory ciśnienia chyba. Chyba że po prostu pech

😊

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ogolnie jest to dziwne ze po wymianie jest gorzej. Powinno byc na odwrot. Sprawdz wszystkie te elementy i bedzie dobrze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...