Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Filip 1261

2.0turbo benzyna silnik z20net po regeneracji turbiny problemy z którymś zaworem

Polecane posty

Witam czoraj samochód odebrałem od mechanika i coś był słaby ale mówię sobie nie będę go cisnol odrazu po wymianie turbo dziś wsiadam do samochodu a tam slabiutki po jakimś czasie wyskoczył mi błąd czujnika ciśnienia doładowania samochód gdy wywala gaśnie i traci moc po ponownym odpaleniu. Gdy zresetuje błąd samochód ma mornalna moc. Przez jakiś czas bo są momenty że zgaśnie a błędu przez jakąś chwilę nie ma? Któryś zawor? Ktoś doradzi??? 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Sam sobie odpowiedziales. Zawor cisnienia doladowania i na tym sie skup. Auto wpada w tryb serwisowy. Podmien zawor i ciesz sie jazda

Edytowano przez tomi188

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale są dwa jeden na turbinie a 2 pod osłona silnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy od razu podnienic dwa? Bo ciężko zdiagnozować  ktory? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz kod bledu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie bo byłem na 3 kompach a na każdym pisało coś innego ale wszystkie nawiązywały do któregoś zaworu. Wstawiam przykładowy z nich któremu zrobiłem zdjęcie 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na następnym błąd czujnika ciśnienia doładowania ale brak możliwości sprawdzenia który a na 3 błąd zaworu doładowania czy coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ciezko a nie masz kogos z op comem zeby sprswdzil kod bledu? Bylo by latwiej. Ale jsk masz mozliwosc to podmien oba 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Znalazlem kod bledu to p0033

 

Tu masz odpowiedz co musisz zrobic

 

Edytowano przez tomi188

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turbo po regeneracji i myślisz że nie wymienił membrany? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Magicy sa rozni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj az inni sie wypowiedzią co maja wieksze doswiadczenie z tym silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz pytanie czy któryś zawor czy ktoś nie wymienił membrany? Samochód przed wymiana z turbina która brała olej chodził lepiej niż teraz. I teraz co Robić zapytać gościa go regenerowal turbo czy wymienil czy ja wyjąć? Ale to oczywiście koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nikt nie chce więcej coś powiedzieć 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 spokojnie nie wszyscy siedza caly czas na forum cierpliwosci :ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo najlepsze ze wszystko się dzieje dopiero po rozgrzaniu silnika przed można cisnąć ile się da i nic. Np bylem u elektronika jeździłem z nim z podłączonym kapem i twierdził że wszystko Oki turbina i wogole dojechałem od niego z 2 km i zgasł później błąd później znów i stracił moc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy szukać kogoś kto się naprawdę zna??? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli błąd P0033 to w pierwszej kolejności należy sprawdzić zawór bocznikowy. U mnie było tak, że zawór był uszkodzony, konkretnie jego membrana, wymieniłem na polecany przez forumowiczów zamiennik z ProPerfekt, a błąd po tygodniu i ok 500km powrócił, i pomogła wymiana elektrozaworów podciśnienia. Ktoś na forum już pisał, że te elementy tak samo jak cewki trzeba mieć wliczone w budżet posiadania z20net

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale możliwe że przed wymiana było dobrze a po wymianie jest gorzej? Ja bym bardziej stawiał na te zawory ciśnienia chyba. Chyba że po prostu pech

😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ogolnie jest to dziwne ze po wymianie jest gorzej. Powinno byc na odwrot. Sprawdz wszystkie te elementy i bedzie dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×