Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sizon

Insignia ST 2.0CDTI osiągi względem innych kombi klasy średniej.

Polecane posty

Porównanie z gazety "Motor" nr 16/2018, rywale Mondeo, Optima, Talisman, Superb, Passat.

W końcu Insignia nie jest najcięższym autem w klasie, ale pomimo odchudzenia oraz wyższej mocy i momentu (60 Nm to sporo) czas 0-100 słabszy od grupy VAG.

Heble przeciętne, poziom hałasu też odbiega od normy.

Szkoda. że bak zmniejszyli względem Insignii A, 70 litrów robiło robotę w trasie.

Oczywiście to tylko suche dane i być może wrażenia z jazdy są najlepsze :D

 

20180503_101155_resized.jpg.ddfc7b12731ad13245a54f82ba654b62.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego zaczynam zastanawiać się nad zmianą marki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja już rozwiązałem ten dylemat, chociaż łatwo nie było. Mocno się przywiązałem do Opla i sentyment cały czas zwyciężał, ale ciągle po głowie chodziła myśl (i w VC i Insignii): "Mam niby mocnego diesla, a objeżdżają mnie słabsze fury".

Oczywiście nie są to auta do wyścigów na ćwiartkę, ale zastanawiało mnie to, czemu konkurencja może przenosić sprawnie napęd, a Opel nie. No i jeszcze ta zmarnowana przestrzeń w Insignii A, B jest najdłuższa z ww. ale też wnętrze d*** nie urywa. Osiągi jak  widać też nie. Można pomyśleć, że słupki sprzedaży się zgadzają, ale gdyby tak było, to chyba by GM nie zgodził się na sprzedaż?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pomyślał ktoś że same KM i masy to nie wszystko?

Według tego co widać na papierze winna jest skrzynia biegów która pozwala osiągnąć najwyższą V-max. kosztem przyśpieszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, tylko że im więcej KM, tym większa V max, a poza tym średnio mnie akurat interesuje 4-6km więcej, bo z V max raczej bardzo rzadko się korzysta.

Jeżeli skrzynia pogarsza osiągi 0-100, to tym gorzej dla skrzyni i Opla, to tylko potwierdza, że się nie popisali. Dodajmy do tego najwyższe spalanie i wnioski nasuwają się same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja rozglądam się za Mazdą CX5. Sporo droższa w zakupie niż Insignia,ale i dużo lepiej trzyma wartość.Poza tym do 100 km/h ma czas Jak Insignia,a słabszy silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A u nas najlepszej reputacji nie posiada za awaryjnosc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Szwagier  niedawno nabył i ogólnie zadowolony, sam się dziwil że 2,5 Benz może palić 8,5 L w mieście. Niestety Mazda jest dość chodliwa u złodziej ze względu na mało bezpieczny system bezkluczykowy co wiąże się ze sporym AC zwłaszcza silnik powyżej 2 litrów plus wnętrze jakoś kurcze takie czerń trochę jakby przedpotopowe z tym że to nie ma nowego tylko 4 letnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tylko, że tu brak Mazd i wszystkie statystyki stawiają Opla w czołówce najbardziej awaryjność aut 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja rozglądam się za czymś po pierwszym lifcie. Auto ładne środek już również.Żony polift w sumie też cały czarny i nie stanowi to problemu. Co do silnika to pewnie 2.5 Pb lub 2.2 diesel 175 koni.Co istotne mazdy mają kompletne wyposażenie włącznie że światłami full led 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma Mazda 6 diesel 2.2 i przejechane nie całe 150 tyś i już łańcuch rozrządu wymieniał bo się naciągnął. Bolączka Mazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytanie ile kosztuje i akurat w oplu to samo i koszt znacznie większy pewnie.Vectry 2.8 nagminnie miały problem z rozrządem.Insignia 2.0 T ,2.8 T to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale i ruda wszystkie mazdy prędzej zżera. Nie wiem jak CX5 ale nowa 6 jest dużo głośniejsza od innych aut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba pomyliłeś lata.Rdzwiały,ale w 2009  tym podobne.Potem rdzwiały jak powypadkowe,co tyczy się wszystkich marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejne porównanie z gazety "Motor" nr 29/2018, Insignia GSI i Superb.

260KM/400Nm vs. 280KM/350Nm.

Chyba się nie doczekam szybkiego Opla, 0-100 miazga...Fabryczne 7,3 s już wygląda tragicznie, a okazuje się, że to optymistyczny wynik.

0-160 5,5 s różnicy, nie do uwierzenia...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2018_07/u.jpg.777b13cb1c85e2cd38d518ff03e91c90.jpg" alt="u.jpg.777b13cb1c85e2cd38d518ff03e91c90.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Opel nigdy szału nie robił i taka jest prawda. Przeciętne te nasze auta niestety 😐

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smutne, bo na papierze ładnie wygląda, ale jak wiadomo papier wszystko przyjmie. Natomiast na pocieszenie bardzo optymistyczne spalanie według Skody w rzeczywistości okazuje się być niemal identyczne jak w Oplu, który w katalogu podał zdecydowanie bardziej rzeczywiste wartości :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, bo po GSI oczekiwało by się więcej. Wracając nawiasem do Insignii z 2.0CDTI 170km to prowadziłem taką i całkiem przyjemnie ona jeździ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Też myślałem, że GSI będzie miało zdecydowanie lepsze osiągi.

Nowe auto, więc na pewno robi pozytywne wrażenie, zresztą na starą Insignię w kwestii prowadzenia nie narzekałem, na pewno pomocny był IDS i 4x4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×