Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Mam taki problem. Po odpaleniu silnika i ruszeniu po kilku chwilach włącza mi się kontrolka poziomu oleju (ta żółta), zatrzymuję się wyłączam silnik, wyciągam kluczyk ze stacyjki, po chwili odpalam silnik i problem znika. Ktoś wie co się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A stan oleju masz prawidlowy? Pewnie kontrolka sie zapala bo jak juz silnik chodzi a olej krazy to w misce jest go malo. A moze sam czujnik jest walniety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A ja tyż to mam, a nie mam kiedy czujnika wymienić. Tyle, że fakt jest taki, poziom oleju na bagnecie jest ok gdy kontrolka się zapala, ale po dolaniu oleju samoczynnie znika, po iluś set kilometrach znów się zapala, ostatnio jeżdżę ciągle miasto praktycznie, na trasie 700km nic się nie zapaliło a na drugi dzień przejechałem w mieście w koło i kontrolka. DPF się wypala normalnie.

No i oczywiście jak wyżej, gaszę auto, wyciągam kluczyk i wkładam i kontrolki już nie ma, nieraz przez 10 kilometrów nieraz przez 100.

Opcom nie rzuca żadnych błędów

Edytowano przez Adil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Olej i filtry wymieniałem niedawno, poziom jest prawidłowy... Może czujnik poziomu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak jak pisalem stawiam na czujnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba działać. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co daj znac pozniej co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy... Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po katalogu IC pokazuje, że czujnik poziomu od Z19DT pasuje do Z19DTH, jest ktoś w stanie to potwierdzić? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może tak być, to te same silniki... różnią się tylko mocą i częścią osprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To  to samo dt dth dół ma ten sam, różnią się głowica 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wiesz co tomi, sprawdziłem z ciekawości dziś poziom oleju (auto od wczoraj stało). Wyobraź sobie że jednak stan oleju był za niski, k... mać!!! Przed jazdą dziś dolałem i błąd się nie pojawił. Nie słyszałem żeby te silniki brały olej, mój też od wymiany do wymiany trzymał stan (aż do teraz). Jakaś nieszczelność???

Pod autem sucho, może na osłonie silnika leży kałuża???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tak jak pisalem trzeba bylo sprawdzic stan oleju:D

Kazde auto pali olej czy to nowe czy to stare. Wymien olej wymien filtr nalej stan  i obserwuj. Na drodze nie ma ozmak sladow oleju to nie leci 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tylko że pod silnikiem jest pełna osłona, więc jeżeli kapie(np. z korka spustowego) to na osłonę...

Niedawno wymieniałem cały komplet...a brakowało minimalnie.

Edytowano przez FunkyKoval5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak czy inaczej z oslony by splynelo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie tak...ale obejrzę osłonę...:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I sprawdzałeś coś z tym olejem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Osłona wygląda na suchą...w sumie niewiele brakowało tego oleju ale nie wiem co się z nim stało. Auto nigdy mi nie brało oleju...

Edytowano przez FunkyKoval5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kazde auto bierze cos oleju spala nawet takie ktore wyjedzie z fabryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mój aż do tego czasu trzymał stan od wymiany do wymiany. Auto mam od 2011...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wydaje Ci sie. Nawet jak wypala Ci dpf to troche oleju przybywa. Znaczy paliwo dostaje sie do miski w trakcie wypalania dpf. Chyba ze dpf nie masz a moze czas na zmiane filtra i oleju hmm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Mam DPF, wypala regularnie bez problemów...tak jak by go nie było:-)

Ale z tego co mówisz to DPF wypala jeszcze lepiej, albo silnik zaczął żłopać na potęgę...

Edytowano przez FunkyKoval5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie zmieniłeś oleju na inny ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie... leję cały czasu Millersa. Ale zmieniłem mechanika...może coś spie****ił???

Ciekawostka, kilka dni temu dolałem trochę i czujnik poziomu się uspokoił...dziś brak mi słów niespodzianka, znowu poziom oleju miga.

Tylko mi nie mówcie że silnik tak chleje olej...gdzieś cieknie...tylko nie widać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien że ten właśnie millers trafił do Twojego auta a nie do innego ?? 

Bo mi to wygląda na zmianę oleju. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×