Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

problem z mocą


jaworr
 Share

Recommended Posts

Mam problem ,iż auto rozpedza się jak automat i to tylko do jakis 80-90km/h wczesniej był taki problem ktory rozwiazalem nie bylo podlaczone podcisnienie do turbiny po jakims roku problem wrocił i teraz jest to samo wszystko jest podlaczone tak jak powinno auto nie ma mocy kombinowalem na wszystkie sposoby i turbina sie nie zalacza przy podlaczeniu wszystkich elektrozaworow , gdy podlacze tylko i wylacznie z pompy vac do turbiny bezposrednio bez zadnych zaworkow to turbina chodzi i moc ma normalnie. prosze o pomoc

Link to comment
Share on other sites

A sprawdzałeś weżyki czy nie są popękane i zparchałe?, moze tam jest nieszczelnosc jakaś,,, 

Link to comment
Share on other sites

A jest możliwość że jak padł np elektrozawór który idzie do EGR np będzie padnięty to nie będzie szło na pompę czy jak to działa bo jest od vac rozgałęźnik na elektromagnes który idzie na turbinę i do kabiny i są 2 inne które idzie na EGR i coś jeszcze  

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, jaworr napisał:

gdy podlacze tylko i wylacznie z pompy vac do turbiny

Słaba pompa wakum zrób pomiary wydajności minimum 0.7bar do 0.9 bar i wyżej podciśnienie ma pokazać się od razu a nie po 15 sek.

Link to comment
Share on other sites

Jako tako nie mają bezpieczników choć zasilanie z F6 alejak go by nie było to byś nie uruchomił silnika, sterowane z komputera impulsowo sygnał o prostokątnym kształcie ale mierząc miernikiem jest około 7V lub 8V.

glAtPsW.jpg

Edited by Dziadek vec
Link to comment
Share on other sites

Kolego sprawdź EGR- wyjmij go oczyść wciśnij ten metalowy grzybek i palcem zatkaj to miejsce gdzie przychodzi wężyk podcisnienia.Puść ten grzybek powinien os się trochę wysunąć.Jak się wysunie na całego to masz odpowiedź.Sprawdź też czy leci Ci z niego olej.

Link to comment
Share on other sites

A jaką masz klime manual czy climatronik?.

Jaki silnik?

Wszystko to ważne żeby podpowiedzieć, bo na podszybiu masz zbiorniczek podciśnienia a potrzebny do np klimy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dnia 18.03.2018 o 21:38, jaworr napisał:

Ale czy zawor EGR może mieć coś do turbiny ? Jak tylko podłączę sama turbinę nic innego pod vac to jest okej

EGR i turbo masz sterowane podcisnieniem.Nieszczelny EGR i brak podciśnienia = brak jazdy i to dosłownie.

Dnia 19.03.2018 o 13:02, jaworr napisał:

Problem rozwiązany był odłączony wężyk który idzie pod szybę ten i mam pytanie czy ktoś mi może powiedzieć do czego to 

Jak idzie do środka auta w str.nóg pasażera to obieg wewnętrzny.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP