Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zaslepienie klap wirowych 1.9 cdti


 Share

Recommended Posts

witam

chcial bym sie dowiedziec jak wymontowac kolektor ssacy i zaslepic klapy wirowe w silniku 1.9 cdti 150km

znalazlem jeden temat ale tam jest tylko podane tylko zaslepienie tych klap wirowych ale nie ma podanego jak wyciagnac ten kolektor ssacy

w szukajce wpisywalem ale wyskakuje mi tylko jakis blad wyszukiwania

wiec jezeli by ktos byl tak mily i mi powiedzial jak wymontowac ten kolektor ssacy to byl bym wdzieczny

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam

mam pytanie bo wyzucilem klapy wirowe i wstawilem zaslepki i chcialem sie dowiedziec czy te klapy wirowe trzeba jeszcze jakos wyprogramowac

z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, magnus8891 napisał:

Witam

mam pytanie bo wyzucilem klapy wirowe i wstawilem zaslepki i chcialem sie dowiedziec czy te klapy wirowe trzeba jeszcze jakos wyprogramowac

z gory dzieki za pomoc

Nic nie musisz wyprogramowywać, jedynie nastawnik możesz ale jak chodzi dobrze to zostaw tak jak jest i będzie okej:ok:

Link to comment
Share on other sites

No wtyczka musi byc odpieta...

 

Mozesz go wyprogramowac koszt 300

Ale sa tacy co tego nie robili i poza kontrolka check nic sie nie dzieje

Link to comment
Share on other sites

a jest jeszcze jedna sprawa

bo sa wyzucone klapy wirowe i wstawione zaslepki egr jest zaslepiony ale ta blaszka z tymi dziurkami  a samochod do 2 tysiecy obrotów jest strasznie mułowaty a po krzekroczeniu 2tysiecy dopiero zaczyna jechac

moze mial ktos juz cos takiego i mi pomoze z tym

z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Trzeba bylo wstawic cala blaszke bez otworow ja tak mam i nie narzekam na kiepski dol. Majac ta blaszke z otworami to tylko daje to ze NIBY mniejsza ilosc spalin wchodzi ja sie przekonalem ze to bez sensu. Dorobilem sobie w robocie pelna blaszke i teraz jest zupelnie inny samochod

Edited by tomi188
Link to comment
Share on other sites

witam

potrzebuje pomocy bo wyskoczyl mi blad p2279-11 wykryto nieszczelnosc w ukladzie wlotu powietrza

chcial bym sie dowiedziec czy ktos juz mial taki problem i gdzie ta nieszczelnosc moze byc

dodam jeszcze ze jak wlaczy sie ten blad to przy przyspieszaniu jest czarny dym z rury wydechowej

z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Czarny dym oznacza nieszczelność w układzie dolotowym. Jeśli zmieniałeś kolektor to szukalbym tam gdzieś lewego powietrza.

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, magnus8891 napisał:

Ja osobiscie polecam ta pelna z drugiego linku. Bez sensu zakladac zaslepke egr ktora ma otwory i spaliny beda sie dostawac do kolektora. W sumie mialem.ta z otworami i zero poprawy.

Dorobilem pelna zaslepke bez otworow i dopiero czuje ze auto jedzie elegancko kup nie bedziesz zalowal

Link to comment
Share on other sites

witam

mam pytanie bo chcialem zobaczyc czy moze ten zawor n75 jest uszkodzony i wyciagnalem z niego te 2 wezyki i polaczylem je ze soba

i po tym ominieciu tego zaworu samochod ledwo sie rozpedzal jak by turbiny wogole nie bylo

i teraz moje pytanie czy po ominieciu tego zaworu mialo tak byc ze samochod sie wogole nie rozpedzal

z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

witam

mam pytanie

bo dzisiaj zrobilem test gruchy wsadzilem strzykawke do tego wezyka co idzie do gruchyi pompowalem powietrze w nia

strzykawka ciezko pompowala powietrze wiec niewiem czy tak ma byc i jeszcze chcialem wiedziec czy przy pompowaniu ma byc slyszalna ta sztango w gruszce

z gordy dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Strzykawką trzeba wciągać powietrze, a nie dmuchać, bo grucha działa na podciśnienie. Sztanga ma się poruszać w całym zakresie możliwego ruchu.

Link to comment
Share on other sites

witam mam pytanie

bo podlaczylem strzykawke do tego przewodu co idzie do gruchy i zaczolem wciagac powietrze na samym poczatku nie bylo jej slychac jak chodzi ale po paru pompowaniach juz ja bylo slychac jak chodzi

i chcialem sie dowiedziec czy jest do wymiany

i drugie pytanie

z tego zaworu n75 wyciagnolem przewud idacy wlasnie do tej gruchy i powietrze nie zeszlo a jak wyciagnolem drugi przewod ktory idzie do tego zaworu n75 to powietrze zeszlo

i tu moje pytanie czy tak ma byc ze z jednego przewodu slodzi powietrze a z drugiego nie jak je sie odlaczy od tego zaworu

z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP