Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grzesiek1989cz

Vectra C 3.2 V6 wybór reduktora.

Polecane posty

Cześć. Jaki reduktor polecacie do tego silnika by ciśnienie przy pełnym obciążeniu było stabilne ?tzn. nie spadało więcej niż 0.2 bara . KME GOLD GT odpada bo nie daje rady ... Spadki nawet 0.5 bara ... Może akurat wadliwy ale już skreślony .

Myślałem nad takim.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

Faro przygotowane na fi8 więc coś typu TWIN na 2x6 odpada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego odpada? Nie można założyć trójnika z redukcjami? Podobno AC r01 czerwony daje radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niby można ... Nie chcę podobno ...chce pewniaka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To najpewniejszy będzie jakiś twin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Taki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na przykład taki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było gdyby ktoś powiedział jakie ma spadki na tym TWIN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę to dziwna sprawa, bo gold GT nie powinien robić takich spadków. Prędzej problem byłby z termiką. Instalację masz na miedzi czy Faro? Przewód od butli napewno nie jest gdzieś zagięty albo przyciśnięty? Masz wielozawór extra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od początku ten GOLD się dziwnie zachowywał... Potem został zregenerowany i coś tam pomodzony i w zasadzie zrobiło się jeszcze gorzej. Z termiką też bym powiedział że szału nie ma bo z 30 stopni spada na 18... Mam Faro 13 zew. Sprawdzali położony ok. Wielozawór extra 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jaki przyrost ciśnienia ma ten TWIN przy cut offie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam X25XE zrobionym na 209KM i Red daje rade. Roznica na hamowni 1KM. Cisnienie z 1,2 spadki na 1,05bar i zaraz dobija. Do tego ladnie sie dogrzewa a parownik zalozylem uzywany po niewiadomym przebiegu :)

 

Gold GT w 530i 231KM kolegi daje sobie rade.

Edytowano przez strus90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Napisz do STAGa bezpośrednio.

Edytowano przez 89neo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie Golf GTX w Z20NET daje sobie świetnie radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam czerwonego STAGa  R01 + wtryski barracudy i jest miodzio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×