Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pomocy jak to usunąć?


ZielonyWmechanice
 Share

Recommended Posts

Witam forumowiczów jeżeli to nie ten dział to przepraszam:) czy zna ktoś sposób którym w domu mógłbym skutecznie usunąć te otarcia na tylnej klapie które zauważyłem wczoraj po gruntownym umyciu auta a które pojawiły mi się po zimie,zupełnie nie wiem od czego?soli drogowej?przed zimą lakier w  tym miejscu był jak nówka:/prosił bym o jakieś wskazówki,bo mnie nerwica bierze jak na to patrzę:bad:
IMAG0455.jpg.7f2aa1c597242aaac519efacb1d04759.jpgIMAG0456.jpg.0e649e50081b2116b34f3248ec481f66.jpg

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj pastą lub mleczkiem polerskim pod swój kolor. Mi kiedyś mleczko pomogło na podobne rysy.

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, ZielonyWmechanice napisał:

a możesz polecić jakiś dobry produkt?którego Ty używałeś?masakra jakaś jak to wygląda,w życiu bym się nie spodziewał takiej "niespodzianki" po zimie..

Ja używałem K2, ale są lepsze firmy. Menzerna z tego co słyszałem jest dobra. Ale to może ktoś się wypowie kto używał.

Link to comment
Share on other sites

Econ aż takich pomysłów to nie mam:D  głębokie te rysy nie są ale pod słońce widoczne strasznie i denerwują oko tym bardziej że jedynie czasem był w lepszą pogodę myty na myjce jak był siwy od soli.Jak zrobi się cieplej będę próbował to jakoś usunąć  

Link to comment
Share on other sites

Ultra cut, to jest bodajże to samo co tempo - to bardzo mało poleruje, bardziej wypełnia ryski i daje fajny efekt. Po deszczu rysa powraca.

Lepszym rozwiązaniem będzie pasta polerska typu one step - do tego na mokro i popracować. Używają też glinek do tego, potem dopiero polerka.

Link to comment
Share on other sites

  • Root Admin
5 minut temu, JaGrab3 napisał:

to jest bodajże to samo

wiec jest czy nie jest bo takim pisaniem wprowadza sie w blad, trzeba byc pewnym

Link to comment
Share on other sites

Proponuję ci, kupić sobie w necie dobrą pastę, ew. glinkę, poczytać lub podgladnąć na YT jak to się robi i sobie to zrobić.

Sprzęt i środki zostaną ci na następny raz, będziesz miał satysfakcję, a i  skill sobie podniesiesz. ;)

Oczywiście znacznie taniej Cię to wyjdzie.

Link to comment
Share on other sites

  • Root Admin

Poza tym jesli nie masz wprawy bo robisz to pierwszy raz, nie uzywaj maszyny do polerowania bo mozesz przepalic lakier, lepiej uzyc na poczatek rąk aby poczuc to.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Duke_ napisał:

wiec jest czy nie jest bo takim pisaniem wprowadza sie w blad, trzeba byc pewnym

K2 kupiło Tempo, potem wydali swoją Ultra Cut.

Net pisze, że ultra cut troszkę bardziej ścierna... ale na filmie widać, że sposób użycia taki sam - "na sucho" więc działanie pewnie takie same - może bardziej ściera.

Tempo mam i wiele razy coś tym szorowałem  - efekt znika po deszczu.

Prawdziwe pasty polerskie raczej na mokro mają być używane.

Link to comment
Share on other sites

  • Root Admin
2 minuty temu, JaGrab3 napisał:

Tempo mam i wiele razy coś tym szorowałem  - efekt znika po deszczu.

Nie mniej jest to dobry podklad do praktyki bo tym lakieru nie uszkodzisz ;)

Link to comment
Share on other sites

Przed chwilą, Duke_ napisał:

Nie mniej jest to dobry podklad do praktyki bo tym lakieru nie uszkodzisz ;)

Może i tak, ale się załamiesz.... że jednak rysy zostały.

Link to comment
Share on other sites

Aby się zdenerwowałem tym faktem:) dbasz pucujesz wszystko ładnie pięknie cieszysz się że wiosna a tu taki kwas,to pierwsza zima tego auta u mnie nie wiem skąd to się wzięło..nigdzie przy cofaniu w krzaki nie wjechałem...a lakier tam był jak nowy oprócz uchwytu od klapy, wiadomo..kumpel kiedyś polerował sb zderzak na mokro farcelą g3 różnica duża na +

Edited by ZielonyWmechanice
Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, Duke_ napisał:

Poza tym jesli nie masz wprawy bo robisz to pierwszy raz, nie uzywaj maszyny do polerowania bo mozesz przepalic lakier, lepiej uzyc na poczatek rąk aby poczuc to.

Dokładnie. Ja też pierwszy raz i w sumie później używałem rąk. Co się przy tym napociłem to moje :D Ale efekt był super. A co do pierwszego deszczu, to u mnie nic nie zniknęło. Ale jak ktoś ma rysy po gwoździu, to być może efekt znika ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie używaj k2, to padło a nie pasta polerska, kup sobie Menzerna 2500 dobrą gąbeczkę do tego.

Do głębszych rys możesz użyć menzerna 1100, rozcieńcz z dużą ilością wody i powinno wszystko zejść.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP