Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ksenon świruje, mruga.


maydayovsky
 Share

Recommended Posts

Cześć i czołem. 
Jak w temacie, mam problem z lewą lampą, a dokładnie ksenonem, który czasami pomryguje jak stroboskop, lecz sporadycznie, a czasami częściej.
Ogólnie wyłapałem to w zeszłym roku, jednak dzieje się tak tylko w okresie zimowym. W lecie nie mrugnęło ani razu, więc zapomniałem o tym.
Kiedy przyszły niższe temperatury w tym roku, problem powrócił.
Czasami nawet w zimie na trasie 500km nic nie mrugnęło, a czasami mruga cyklicznie co 5-10 sekund.
Wczoraj nawet w pewnym momencie ksenon zgasł, a na wyświetlaczu zegarów kontrolka z żarówką i na głównym informacja by sprawdzić lewe światło.
Poszedłem do sklepu, a kiedy wróciłem, już wszystko działało, jednak dalej pomrugiwało.
Byłem już u kilku osób na konsultacji i każda ma inną teorię. Jedna twierdzi, że to żarnik, inna, że zapłonnik, inna że przetwornica, a jeszcze inna, że coś z masą.
Ostatnio chciałem podmieniać podzespoły stronami, ale mrozy skutecznie udaremniają wszelkie próby. (tak, nie jestem taki odporny) a by się dostać do żarników trzeba coś porozkręcać, bo przynajmniej ja swojej ręki tam nie wcisnę.
Czy może ktoś miał podobnie?  Problem staje się irytujący już.. I domyślam się, że nie tylko dla mnie, a również dla innych kierowców.
Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki ;)
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cześć,

muszę się podpiąć bo nie do końca jestem pewny co się u mnie dzieje, a może obejdzie się bez odstawiania do mechanika, brania urlopów itp... 

Prawa lampa, podczas jazdy najpierw mrugała ale świeciła, później się zaświecala, kilka razy mrugnęła i gasła. Wymieniłem żarniki i bez zmian. Kupować przetwornice za 200 zł, czy przełożyć ten "zapalnik" jeszcze? Czy może kable i oddać do elektryka. Zwykły ksenon D2S.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP