Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gaśnie silnik. Nietypowy problem


lukasz951.98
 Share

Recommended Posts

Mój silnik to x18xe bez gazu. Problem się zaczął gdy pojawiły się te mrozy. Rano odpalam normalnie i dopóki chodzi na ssaniu wszystko jest ok. Gdy silnik zacznie łapać temperature ale jeszcze nie jest dobrze nagrzany gaśnie podczas jazdy po wrzuceniu na luz, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania itp. a jak nie gaśnie to mocno faluje na postoju. Gdy silnik się dogrzeje jest wszystko ok. Jakiś czas temu czyściłem przepustnicę i silnik krokowy, wszystko złożyłem jak należy z tym że wydobywa się pisk z silniczka krokowego gdy silnik pracuje. Dosyć głośny bo słychać go nawet przy zamkniętej masce gdy się stanie obok samochodu. Czy problem może leżeć po stronie tego piszczącego silniczka? Sam nie mam pewności że to jest to, gdybym ją miał to od razu bym kupił nowy i miał z głowy, ale wydać 100zł na darmo mi się nie widzi, dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Dodam jeszcze że silnik trzyma moc, nie szarpie i na desce nie zapala się check. 

Pozdrawiam i liczę na pomoc

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, lukasz951.98 napisał:

Mój silnik to x18xe bez gazu. Problem się zaczął gdy pojawiły się te mrozy. Rano odpalam normalnie i dopóki chodzi na ssaniu wszystko jest ok. Gdy silnik zacznie łapać temperature ale jeszcze nie jest dobrze nagrzany gaśnie podczas jazdy po wrzuceniu na luz, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania itp. a jak nie gaśnie to mocno faluje na postoju. Gdy silnik się dogrzeje jest wszystko ok. Jakiś czas temu czyściłem przepustnicę i silnik krokowy, wszystko złożyłem jak należy z tym że wydobywa się pisk z silniczka krokowego gdy silnik pracuje. Dosyć głośny bo słychać go nawet przy zamkniętej masce gdy się stanie obok samochodu. Czy problem może leżeć po stronie tego piszczącego silniczka? Sam nie mam pewności że to jest to, gdybym ją miał to od razu bym kupił nowy i miał z głowy, ale wydać 100zł na darmo mi się nie widzi, dlatego zwracam się do was z prośbą o pomoc. Dodam jeszcze że silnik trzyma moc, nie szarpie i na desce nie zapala się check. 

Pozdrawiam i liczę na pomoc

Krokowiec może być odpowiedzialny za falowanie obrotów. Ja to wymieniałem. Nie bawiłem się w czyszczenie. Ja nie wymienisz, to się nie dowiesz. Niestety czasami wydaje się kasę nie wiedząc czy pomoże ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Miałem dokładnie identyczny problem tylko że w moim przypadku puściła uszczelka pod pokrywą zaworów i świeczki sobie pływały w oleju. Warto sprawdzić zanim zamieni się oryginalny silniczek krokowy na jakiegoś chińczyka. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP