Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra C Problem z odpaleniem


dareckii_
 Share

Recommended Posts

Cześć, 

Mam problem z moją Vectra C 2.0 DTI, w samym silniku mam  już zamontowany patent gruszki na stałe, zrobił to poprzedni właściciel. Wcześniej ( przy - 5-6 stopni ) otwierając maskę wystarczyło pod pompować z 3 razy gruszką i udało sie zapalić autko, teraz przy - 15 stopniach pompując gruszka kilkakrotnie grucha nawet nie twardnieje, a o zapaleniu ciężko w ogóle mowic. Dziś kręciłem go z 5 min zanim odpalil, na zmianę pompując gruchą i krecąc auto. Tu pojawia sie pytanie zapowietrzyłem układ?  dodam że wychodząc z uczelni po godzinie (mróz -12,5) autko miało znowu ten sam problem, grucha miękka i też kręciłem z 3 min. Myślę że przy dłuższej takiej zabawie to zajade pompe rozrusznik i akumulator.. moge liczyć na jakieś drobne wsparcie ? :D 

Link to comment
Share on other sites

Jak grucha miękka jest podczas pompowania to gdzieś masz nie szczelny układ. Pewnie grucha jest założona miedzy filtrem a pompą to albo przelewy leżą albo uszczelniacze trawersów.  Zdejmij plastikową osłoną silnika i zobaczy czy nie ma wycieków z przelewów jak nie ma to zajrzyj do filtra paliwa, jak będzie czarny to uszczelniacze trawersów nie trzymają i pompując paliwo gruchą przez nie dostaje się ropa do silnika :) ale obstawiam przelewy na 99% bo za szybko się zapowietrza

Link to comment
Share on other sites

Witam - tez stawiam na rozszczelnianie sie układu , tylko jednego nie rozumiem ze zamiast szukac przyczyny co powoduje trudny rozruch to zaraz jest zakładana gruszka czy jakies zaworki zwrotne , jesli był by taki awaryjny ten uklad to od samego poczatku juz z tasmy by wychodził samochód z takimi dodatkami, u mnie tez miałem problemy z odpalaniem i pełno tematów przewaliłem juz sam nie wiedziałem co moze byc przyczyna , ale doszedłem ze jesli szybko sie zapowietrza to przewy i trzeba miec dobrej firmy przewody to sie tez tyczy trujników , i koloego jak masz tylko taki problem jak temp. spada ponizej 5 stopni i jak jest nizsza to jest coraz gozej to zmien pokrywe filtra paliwa lub oringi bo one maja swoje lata a dokładanie jakis wspomagaczy typu gruszki czy zaworki to tylko utrudniaja tej biednej pompie zasysac paliwo ze zbiornika , a jesli chodzi o trawersy to hymm... tez tak samo wymieniłem jak nie jeden koles i tylko byłem stratny :mysli:.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP