Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

z22yh błąd P1191-5a


baca121
 Share

Recommended Posts

Witam,mam problem z moja viki c,od dwuch dni po nocnym postoju po odpaleniu auta silnik wchodzi w tryb awaryjny i wyskakuje blad p1191-5a po drugim odpaleniu jest wszystko ok moge jezdzic caly dzien i nic sie nie dzieje pompa wymieniona rok temu na nową jest sprawna ,regulator tez wymieniony razem z pompa ,przy jezdzie nic sie nie dzieje jest wszystko ok ,tylko postawie na noc do garażu i rano chcę odpalic to znowu to samo sie dzieje wymienilem wczoraj filtr paliwa i dzis to samo po 2 odpaleniu wszystko jest ok zrobilem dzis ok 300km i wszystko gra spalanie jest w normie,innych bledow nie pokazuje tylko ten 1,prosze o jakies podpowiedzi co by to moglo byc,pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

A mozecie sprawdzic u was w pompie czy po nocu postoju auta jak nacisniecie zaworek przy pompie czy tam bedxie cisnienie czy nie bo u mnie po nocy brak cisnienia na tym zaworku po przekreceniu kluczyka na zaplon pompka nspompuje i wtedy cisnienie jest na zaworku pompki.

Link to comment
Share on other sites

A moze cofa sie paliwo? Zrob test. Postaw auto na duzej gorce przodem w dol lub wjedz tylnymi kolami na duzy kraweznik zostaw odkrecony wlew paliwa i zobacz jak rano odpali 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cześć,

Jestem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia paliwa na pompę marki F5R. Auto jeździ lepiej niż przed wymianą, ale błąd p1191-5a cały czas się pojawia (muszę odpalać 2gi raz i jest ok). Dodatkowo też przy wchodzeniu na obroty są momenty, że się jakby dławi i za bardzo nie chce wchodzić powyżej 5500 obrotów. Zdarza się, że się 'przetka' i jest wtedy lepiej. Na jałowym jest ok. 

Dodam, że wymieniony też był czujnik ciśnienia i już kiedyś regulator.

Miał ktoś podobnie i wie co to może być? Z góry dzięki za info.

Janusz

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 8/28/2020 at 10:40 AM, Janusz Ko said:

Cześć,

Jestem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia paliwa na pompę marki F5R. Auto jeździ lepiej niż przed wymianą, ale błąd p1191-5a cały czas się pojawia (muszę odpalać 2gi raz i jest ok). Dodatkowo też przy wchodzeniu na obroty są momenty, że się jakby dławi i za bardzo nie chce wchodzić powyżej 5500 obrotów. Zdarza się, że się 'przetka' i jest wtedy lepiej. Na jałowym jest ok. 

Dodam, że wymieniony też był czujnik ciśnienia i już kiedyś regulator.

Miał ktoś podobnie i wie co to może być? Z góry dzięki za info.

Janusz

Witam

Posiadam Vectra C 2.2 direct 2006r.

Mam te dwa błędy P0191-02 oraz P1191-52. Chociaż ostanio jak usunąłem bledy  to tylko jak narazie wrócił p1191-52. Szukałem już na forum lecz nie mogłem znaleźć rozwiązania . Padła mi pompa wysokiego ciśnienia więc wymieniłem ją. Pompę zakupiłem od F5R team. Także zakupiłem uzywany regulator ciśnienia paliwa z serii poserwisowej 2011. Problem polega na tym że ciągle pojawia mi się blad mimo wymiany pompy i regulatora. Także czasami przy przyspieszniu(między 1000 a 1500 obrotów) na 2 i 3 biegu występuje szarpnięcie. Bledy sprawdzone na op-com.

Czy miła ktoś może podobna sytuację? 

Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Cześć,

Miałem podobną sytuację, pompę i czujnik kupiłem w F5R. Błędy występowały dalej. Międzyczasie zrobiłem też regenerację klap wirowych.

Dwa razy odsyłałem regulator i raz pompę na naprawę gwarancyjną i teraz jest wszystko git.

Raz mi rozłączył się regulator przy dość szybkiej jeździe na autostradzie, ale po podłączeniu i skasowaniu błędu problem już nie wystąpił.
Sugerowałbym odesłać pompę do producenta i zakupić też od nich regulator.

 

Po wielkich perypetiach u mnie wszystko działa i auto znowu jest żwawe i zero błędów. Sugeruję też sprawdzić na innym regulatorze. Ja zakupiłem nowy, mimo tego, że mój był z 2012 roku - niemniej mój oryginalny oplowski regulator nie działa poprawnie.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Cześć,

Dzisiaj rano dostałem nieprzyjemności odczucia problemu z ciśnieniem paliwa, mianowicie po odpaleniu auto faluje na wolnych, kiedy próbowałem zrobić jazdę testową zdarzyło się że odcięło gaz i tylko na wolnych mógł jechać. Sprawdzałem parę wątków ale wszędzie widziałem że każdy miał różne wartości ale nikt nie miał stałych i niskich nawet przy dodaniu gazu na postoju. Zadane ciśnienie zmienia się ale rzeczywista stoi jak mur. Po samym przekręceniu kluczyka waha się 480-520 a po odpaleniu tak jak widać na zdjęciu, dodanie gazu nie zmienia tej wartości. Myślałem że to pompa wysokiego ciśnienia ale patrząc na inne wątki wygląda to inaczej i myślę że to może być tylko regulator. Może ktoś trafił na takie wartości.Odpięcie regulatora ciśnienia, nic nie zmienia

IMG_20210927_102805.jpg

Edited by darioG73
Link to comment
Share on other sites

Kolego @koxim temat przeniosłem,bo nie ma sensu ich dublować.Druga sprawa jak chcesz coś dodać ,to edytuj post.Nie pisz posta pod postem.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP