Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
sebasti15

Problem z odpalaniem vb 2.0 dti

Recommended Posts

Witam powiedzcie co moze byc przyczyna problemu z odpalaniem po dluzszym postoju. Silnik odpali i po chwili zgasnie. Wymienilem przelewy przewody paliwa filtr a nawet wstawione sa zawory zwrotne. Prosze o porady. Postaram sie wstawic filmik z odpalania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Znika paliwo czyli zapowietrza się.

Zaworki zwrotne nic nie dają tylko obciążają i tak słabą pompe,przecież w nowym aucie nie ma zaworków bo układ paliwa jest szczelny i wszystko działa ok ale jak układ paliwa nie szczelny to prawo fizyki ściąga paliwo do najniższego punktu czyli do baku.Z tego wychodzi że układ od strony silnika,pompy musi być szczelny co by nie dochodziło powietrze.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr nowy. Przelewy nowe. Przewody paliwowe rowniez

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wklad tez slyszalem zeby wymienic cala obudowe filtra od kolegi posiadajacego astre 2.0 dtl

Edited by sebasti15

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś nieszczelne jest może uszczelki w filtrze,może oringi w pokrywie filtra są po dwa w jednym wejściu,idąc w kierunku pompy jest słynny trudno dostępny oring na pompie i wężyki powrotów oraz uszczelniacze trawersów.

 

 

 

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...