Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Z20NET różnica w obrotach na luzie


ironsnake
 Share

Recommended Posts

Problemy zarówno na gazie jak i benzynie. Różnica w obrotach na luzie znacząca. Zarówno na Pb jak i LPG.

Raz takie raz takie nawet kilka razy zmiana podczas jazdy po mieście.

Filmiki do porównania, jaka może być przyczyna.

 

 

Link to comment
Share on other sites

A nie zależy to od temperatury na zewnątrz ? U mnie jest podobnie, jak jest zimniej to utrzymuje delikatnie wyższe obroty

Link to comment
Share on other sites

Obroty jałowe zależą od wielu czynników. Wpływ ma temperatura zewnętrzna, temperatura wody, to czy jest sprzęgło wciśnięte, włączona klima. Pewnie jest tego więcej.
Pytanie czy chodzi autorowi o to, że na jednym filmie są wyższe obroty, a na innym niższe, czy o te lekkie falowanie.

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Klosiu napisał:

Obroty jałowe zależą od wielu czynników. Wpływ ma temperatura zewnętrzna, temperatura wody, to czy jest sprzęgło wciśnięte, włączona klima. Pewnie jest tego więcej.
Pytanie czy chodzi autorowi o to, że na jednym filmie są wyższe obroty, a na innym niższe, czy o te lekkie falowanie.

A powiedz mi czy to lekkie falowanie na obrotomierzu to norma dla Z20NET ?

Link to comment
Share on other sites

Zdarza się, że wskazówka się rusza, a obroty tak na prawdę nie falują poza normę.

Na pewno zauważalne i słyszalne falowanie nie jest normą.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Klosiu napisał:

Zdarza się, że wskazówka się rusza, a obroty tak na prawdę nie falują poza normę.

Na pewno zauważalne i słyszalne falowanie nie jest normą.

Dokładnie jest tak jak piszesz. Wskazówka delikatnie zatańcuje ale na silniku nie czuć zmian.

Link to comment
Share on other sites

Przy wyższych obrotach z filmiku po włączeniu klimy bez zmian, jak są nizsze i mniej rowne to obroty podnoszą się.

18 godzin temu, Rafalg napisał:

al ejezdzac na klimie tez sa rozne obraty czy ciagle trzym te same?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kolejna obserwacja, przy wciśnieciu sprzegła i dojezdzie do skrzyzowania  obroty sa jak na filmiku z wyzszymi obrotami, po calkowitym zatrzymaniu auta spadają jak na filmiku z obrotami mniejszymi

Link to comment
Share on other sites

no ale to jest normalna sprawa ze obroty jalowe jak auto jedzie a stoi sa rozne

Link to comment
Share on other sites

Najważniejsze pytanie jest takie, czy to tylko na liczniku są te drgania, czy obroty faktycznie falują. Dużo ludzi ma też źle poustawiane rozrządy i faktycznie wtedy bez klimy czuć drgania.

Link to comment
Share on other sites

Czuc drgania jak sa nizsze obroty, ale skąd ta roznica, raz jest tak jak na filmiku nr 1 raz jak na filmiku nr2 ? Jakas przyczyna musi byc a nie tylko uroki jednostki

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP