Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

1.9cdti 120km usunięcie dpf


RafiPafi
 Share

Recommended Posts

Witam, jeśli podobny temat opisany w łopatologiczny sposób istnieje, to przepraszam, nie znalazłam, ale wróćmy do tematu:
Jak mogę usunąć dpf, tylko wyciąć i będzie okej? czy muszę coś później wyprogramować?

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, tomi188 napisał:

Jak wytniesz to musisz go wyprogramowac. Chociaz znam takich co wycieli a nie wyprogramowali

op comem to zrobię?
ps Ci którzy nie wyproglamowali skarżyli się na coś?

Edited by RafiPafi
Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, RafiPafi napisał:

op comem to zrobię?
ps Ci którzy nie wyproglamowali skarżyli się na coś?

op comem nie zrobisz

Ci co nie wyprogamowali to z tego co widziałem robią tak, że wiercą DPF na przelot dość grubym wiertłem i DPF im się wypala "prawie normalnie" z chmurą niebieskiego dymu. No i sobie chwalą takie rozwiązanie bo za darmo

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, najt154 napisał:

op comem nie zrobisz

Ci co nie wyprogamowali to z tego co widziałem robią tak, że wiercą DPF na przelot dość grubym wiertłem i DPF im się wypala "prawie normalnie" z chmurą niebieskiego dymu. No i sobie chwalą takie rozwiązanie bo za darmo

słyszałem ze po dużych przebiegach dpf sam się spala, a raczej to całe g**no co jest w środku, ze się przepala, i normalnie jest przelot

Link to comment
Share on other sites

Nie op comem nie da rady trzeba to usunac z ecu. 

 

Nie nie skarza sie na nic normalnie jezdza nic sie nie dzieje. Tylko pytanie czy chcesz dpf rozciac i wyjac sierodek czy calkowicie go wyciac i wstawic np rure czy co innego

Edited by tomi188
Link to comment
Share on other sites

42 minuty temu, tomi188 napisał:

Nie op comem nie da rady trzeba to usunac z ecu. 

 

Nie nie skarza sie na nic normalnie jezdza nic sie nie dzieje. Tylko pytanie czy chcesz dpf rozciac i wyjac sierodek czy calkowicie go wyciac i wstawic np rure czy co innego

lepiej żeby dpf wizualnie był, a czym mogę to wyprogramować z ecu?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, RafiPafi napisał:

lepiej żeby dpf wizualnie był, a czym mogę to wyprogramować z ecu?

Jezeli masz odpowiedni sprzet i umiejetnosci to tak

 

Niby powinien wizualnie zostac ale wiekszosc osob ktore wycinaly robili wstawke z rury 

Edited by tomi188
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, RafiPafi napisał:

czyli można to po prostu przebić byle czym(nawet prętem) żeby tylko był przelot : P

Można tylko to twarde jest i pamiętaj że za tym jest pustka i zaraz po tym katalizator. Najlepiej nawiercic kilka otworów i potem poszerzać czymś

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, redzi79 napisał:

Można tylko to twarde jest i pamiętaj że za tym jest pustka i zaraz po tym katalizator. Najlepiej nawiercic kilka otworów i potem poszerzać czymś

katalizator to chyba przy silniku a nie za dpf??

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, redzi79 napisał:

1przy silniku 2 przy dpf w jednej puszceIMG_20170901_093857.jpg.578a395ba8e74957aec7c6d207b1d6d7.jpg

pierwsze słyszę,ze tak jest, ale nie kłócę się,bo nie wiem.
myślałem żeby wszystko z tej puszki wywalić i też będzie śmigać- co sądzisz?
zresztą u mnie ten dpf nie jest oryginalny, coś innego tam siedzi i chcę to wywalić

Edited by RafiPafi
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, RafiPafi napisał:

pierwsze słyszę,ze tak jest, ale nie kłócę się,bo nie wiem.
myślałem żeby wszystko z tej puszki wywalić i też będzie śmigać- co sądzisz?
zresztą u mnie ten dpf nie jest oryginalny, coś innego tam siedzi i chcę to wywalić

Foto od góry 1przedział katalizator 2 przedział pustka 3 przedział dpf. Co ty masz wsadzone nie wiem (przynajmniej foto bym musiał widzieć) dlatego sie nie wypowiem co masz zrobić. Ja wybilem tylko dziurę w dpf , katalizator zostawilem w spokoju wypala mi sie teraz co 1100km nic sie nie dzieje oprócz tego że jak sie juz wypala to za mną nie jadą samochody(biala chmura duuuzza jak depne) przejechałem juz tak z 20000km

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, redzi79 napisał:

Foto od góry 1przedział katalizator 2 przedział pustka 3 przedział dpf. Co ty masz wsadzone nie wiem (przynajmniej foto bym musiał widzieć) dlatego sie nie wypowiem co masz zrobić. Ja wybilem tylko dziurę w dpf , katalizator zostawilem w spokoju wypala mi sie teraz co 1100km nic sie nie dzieje oprócz tego że jak sie juz wypala to za mną nie jadą samochody(biala chmura duuuzza jak depne) przejechałem juz tak z 20000km

a co do wypalania, to chciałbym chyba całkowicie wy-programować dpf
podczas wypalania auto spala dużo więcej

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, RafiPafi napisał:

a co do wypalania, to chciałbym chyba całkowicie wy-programować dpf
podczas wypalania auto spala dużo więcej

Tak tylko dzięki temu geometria turbiny żyje, trochę przeszło przez moje ręce tych aut i te co mialy wycinane i wyprogramowane dpf po pół roku zatarta geometria(ostatnoi 2 w przeciągu tygodnia) wydaje mi sie że to nie zbieg okoliczności

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, redzi79 napisał:

Tak tylko dzięki temu geometria turbiny żyje, trochę przeszło przez moje ręce tych aut i te co mialy wycinane i wyprogramowane dpf po pół roku zatarta geometria(ostatnoi 2 w przeciągu tygodnia) wydaje mi sie że to nie zbieg okoliczności

hmm, a po "wycięciu" dpf zauważyłeś przyrost mocy?

Link to comment
Share on other sites

Tak tylko dzięki temu geometria turbiny żyje, trochę przeszło przez moje ręce tych aut i te co mialy wycinane i wyprogramowane dpf po pół roku zatarta geometria(ostatnoi 2 w przeciągu tygodnia) wydaje mi sie że to nie zbieg okoliczności
Czyli co wywalenie dpfa jest niedobre dla turbo?

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, RafiPafi napisał:

hmm, a po "wycięciu" dpf zauważyłeś przyrost mocy?

U mnie tak i to duży bo mój dpf był stopiony a objawy były nie typowe :niedoladowanie turbiny przy 3.5tys od 3biegu w góręIMG_20170901_093929.jpg.8ec8b1438e9c3410e28e5ae22625941b.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, redzi79 napisał:

U mnie tak i to duży bo mój dpf był stopiony a objawy były nie typowe :niedoladowanie turbiny przy 3.5tys od 3biegu w góręIMG_20170901_093929.jpg.8ec8b1438e9c3410e28e5ae22625941b.jpg

to spoko, ze więcej koników odżyło: P
no i dlaczego geometria turbo pada, ponieważ o tym tez nie słyszałem nigdy?

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, szymozor napisał:

Czyli co wywalenie dpfa jest niedobre dla turbo?

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
 

Zapchany dpf jeszcze gorszy(dla turbo) wynika tak z moich obserwacji że jak wytnie się dpf to odrazu zrobić czyszczenie geometri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP