Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Błąd P0170 Gdzie szukać pryczyny ? Uboga Dawka Paliwa .


lukasz396
 Share

Recommended Posts

Witam Wszystkich w Mojej C 1.8 122 Km dręczy mnie problem P0170 Czytałem o tym dużo byłem u paru mechaników lecz bez rezultatu .

Gdzie szukać w końcu przyczyny ? Mam LPG lecz ten problem pojawił się przez Montażem LPG . Co chwila wywala checka w załączniku podaje odczyt z komputera . Ciekawi mnie krótkoterminowa korekta czasu wtrysku jest -100 %.

IMG_20180212_183539.jpg

IMG_20180212_183634.jpg

Link to comment
Share on other sites

Po Podłączeniu pod komputer i sprawdzeniu sond to pomiar pierwszej sony jak by się wieszał ( stoi w miejscu ) nim silnik bardziej rozgrzany tym bardziej się wiesza .

Oto wartości sonda 1 .  0,04V ta która się wiesza czy tak ma być, że odczyt chwile stoi w miejscu ?

sonda 2 . 0,18 V co chwila wartości się zmieniają

 

Po sprawdzeniu omomierzem 2 sond wyszło na pierwszej przed katalizatorem 8omy zaś za katalizatorem 4 omy .

 

a błąd to

P0170 Adaptacja dawki Paliwa z Sondą Lambda za Katapizatorem, za uboga Bank 1 nieciągły

Link to comment
Share on other sites

Na benzynie później  został  przełaczony na gaz  przy  temp 80 stopni.  

Po skasowaniu  błędu  czy  to LPG czy na PB błąd  tak samo  wyskakuje  i silnik  tak samo się  zachowuje wyskakuje  kluczyk z autem  a przy  dłuższej  jeździe  check.  Lecz  na gazie  bardziej  to odczuwać  przy  przyspieszaniu delikatne  szarpiecia. 

Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda trup  Sonda ma oscylować w zakresie 0 -1 V. Pierwsza sonda przed katem jest sondą regulacyjną ma wpływ na skład mieszanki. Możesz zamienić na próbę z druga sondą i sprawdzić czy będzie oscylować.

Edited by djbob
Link to comment
Share on other sites

Z tego co piszesz, sonda 1 nie pracuje prawidłowo. Do jakich największych wartości dochodzi? Problemem niekoniecznie musi być sonda. Może być przepływka, lewe powietrze, słabe ciśnienie paliwa

Link to comment
Share on other sites

Bo na zimno nie bierze pod uwagę odczytów sondy. Spróbuj jeszcze z odpietą przepływką i szukaj nieszczelności w dolocie, chociaż bardzo prawdopodobne jest że sonda leży

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam. 

Co jakiś czas na rozgrzanym silniku wyskakuje mi błąd p0170 (blank1) i moje pytanie czy z tych parametrów co podaje niżej wszystko wygląda dobrze tzn sonda i przepływomierz? Chyba że coś innego jest źle. Parametry są z biegu jałowego po 25km jeździe na lpg i pb. 

Pozdrawiam

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Dnia 7.02.2020 o 17:17, patrykajman3 napisał:

Witam. 

Co jakiś czas na rozgrzanym silniku wyskakuje mi błąd p0170 (blank1) i moje pytanie czy z tych parametrów co podaje niżej wszystko wygląda dobrze tzn sonda i przepływomierz? Chyba że coś innego jest źle. Parametry są z biegu jałowego po 25km jeździe na lpg i pb. 

Pozdrawiam

 

 

Hej

Poradziłeś sobie z problemem?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP