Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dawkowanie wtryskiwaczy


Marcin_T
 Share

Recommended Posts

Witam!

Czy takie różnice w dawkach kwalifikują wtryski do regeneracji? Odpaliłem dzisiaj OP-Com'a i trochę się zmartwiłem. Autko trochę "przebiera" na jałowych obrotach. Czyściłem wtryski Liquid Moli, ale widać że chyba nie do końca pomogło....

pozdraiwiam

Marcin

 

image.png

Link to comment
Share on other sites

norma to +/- 6, natomiast korekta nic nie mówi o stanie wtryskiwacza, ona jest po to by silnik pracował w miarę równo. Co innego gdyby stopień sprężania był idealnie równy na każdym cylindrze oraz perfekcyjnie równo luzy zaworowe, wtedy duże rozbieżności mogą sugerować by dać wtryski do sprawdzenia na stole.

Link to comment
Share on other sites

Kolega mial na mysli +/- 0.6 chyba, a tak naprawde to do 1 fmraczej nikt sie nie przejmuje. Co do samych korekt to jak kolega wyzej mowi te korekty az tak wiele nie mowia o stanie wtryskiwacza najlepoej byloby dac do sprawdzenia , aczkolwiek takie korektu juz cos podpowiadaja

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Przydało by się jeszcze sprawdzian ciśnienie sprężania. Bo różnice w korektach mogą wynikać z różnicy ciśnienia na cylindrach.

Wysłane z telefonu

Link to comment
Share on other sites

plus minus 6, nawet jak by było 7 czy 8 to nic nadzwyczajnego zwłaszcza dla 3.0, gdy nie ustawia się luzów na każdym cylindrze na równo tylko z tolerancją +/- 0,05mm.

Korekta bardzo mocno się zmienia wraz z temperaturą silnika, na zimnym może być idealna czyli w granicach 0 a na rozgrzanym się rozjeżdżać, tak samo wpływ ma jakość paliwa itp itd.

Edited by espaceP9X
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP