Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mariuszki

Jakie oznaczenia silnikow benzynowych w Insignia sa wadliwe?

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam, od dawna nie bylo mnie na forum,lecz przyszedl czas na zmiany planuje zakup Insygni z tym,ze jestem w temacie silnikow itp slaby.

Chce na-pewno benzynę i turbo myślę nad 1.8 badz 2.0?

Jaki silnik jest pancerny a jaki wadliwy czesto. Jakie oznaczenie najlepiej brac?

Jak sprawa z gazem sie ma do owych silnikow?

Edytowano przez mariuszki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.0 T są dosyć awaryjne.1.8 nie ma w turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zle podalem 1.6T sorry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo na pewno nie założysz gazu do 2,0T i z tego co wiem do 1,6T

Nie wiem jak się ma sprawa z 1,8 ale według mnie spalanie oraz osiągi zdecydowanie dyskwalifikuje ten motor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.0 T jest na bezpośrednim wtrysku i dosyć awaryjny. 

1.6 T miałem w Astrze i sobie radził zwłaszcza po programie. Aczkolwiek ponoć były jakieś przypadki problemów z 4 tłokiem czy jakoś tak. I skrzynia w Insigniach M32 potrafi stwarzać problemy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.6 T jest na pośrednim wtrysku i można montować lpg,aczkolwiek dobre i dobrze wystrojone 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wlasnie pisalem z kolega ktory ma 1,6t i ma zagazowany nie ma problemow.

Co do 2.0T jak na wikipedia widze, bylo 3 rodzaje silnikow . Czyli byly i zwykle jak 1.6T.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popraw "insygnie" z tytułu tematu.

Wysłane z telefonu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Na 99% wszystkie 2.0 T w insigni są na bezpośrednim wtrysku. Tylko początkowe miały 220 koni,a potem 250 .1,6 T wiem ,że gazują,a po programie to ma podobny poziom do 2,0 T 220 koni.Chyba,że ma być 4x4 to tylko 2.0 lub 2.8 z Pb

Edytowano przez norbi333

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy wybór to 1.6T, silnik dobry tylko skrzynie biegów m32 mogą sprawiać problemy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że pisałeś o benzynie ale nie rozumiem po co tak kombinować.

Ja mam diesla 2.0 CDTI 160 PS ze skrzynią F40 i jestem zadowolony.

Powoli zapominam jak wygląda stacja benzynowa a i komfort jazdy na tym silniku jest bardzo wysoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie moge napisac dlaczego musi byc benzyniak bo jeszcze by mnie zamknęli. Wszystko jasne chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście celowałbym najchętniej w 2.8 T .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Klekot akurat nie ma żadnego komfortu jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jest Twoja opinia, moja jest natomiast inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo.Tylko ciekawi mnie gdzie jest ten komfort w dieslu ,którego nie ma w benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×