Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Żelek Opelek

Vectra B Brak spryskiwaczy i ciemny wyświetlacz (zegarek, temperatura, radio)

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam wszystkich. Od niedawna mam problem z moją Vectrą B Kombi 1.8 16V 99r. a mianowicie podjechałem zatankować auto zgasiłem silnik i do tego momentu było wszystko ok zatankowałem odpaliłem auto i wyświetlacz (zegarek, temperatura, radio) ciemny oraz brak spryskiwaczy przy próbie spryskania szyby obojętnie przód tył w ogóle nie słychać żeby pracował silniczek. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki jakie istnieją w tym aucie (miernikiem dla pewności) są ok i kończą mi się pomysły gdzie mogę dalej szukać. Może ktoś miał podobny problem to prosił bym o pomoc lub o jakąś podpowiedz z góry dziękuję.

Edytowano przez Żelek Opelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

multitimer do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki a które bezpieczniki odpowiadają za spryskiwacz i wyświetlacz? i czy przypadkiem spryskiwacz i wycieraczki nie są na tym samym bezpieczniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wycieraczki i spryskiwacz są pod 14 ale ty piszesz że zgasło ci też podświetlenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Podświetlenie tylko wyświetlacza radio temp. zegar a podświetlenie licznik, obrotomierz i inne jest ok.

Dzięki za opis bardzo ładnie bezpieczniki opisane :). Teraz jeszcze mam pytanie gdzie szukać tego multimetru? i czym on jeszcze steruje oprócz tego co mi siadło.

Edytowano przez Żelek Opelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak odchylisz od dołu bezpieczniki odpinasz wtyczke z prawej strony wyciągasz wszystkie przekaźniki na środku jest zielona zawleczka po usunięciu możesz multitimer wysunąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opis. Rozumiem że to to co zaznaczyłem na zdjęciu?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa,

Staram się czytać ze zrozumieniem ale gupieję...

Cretux piszesz o multimetrze a Harry o multitimerze - to chyba są różne rzeczy..?

Multimetrem to ja sobie upływy prądu w instalacji mierzę, oporności i napięcia ale to inna bajka niż multitimer, n'est-ce-pas?

Technika to precyzja a tak to się śmietnik robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multitimer - serce instalacji VB i też AG.

Generalnie to skrzynka bezpieczników uzupełniona elektroniką (chodzi o przeróżne czasowe sygnały)


Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po pierwsze nic nie napisałem, ale dałem link i faktycznie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

wspomniał o multitimerze, a

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

napisał multimetr. Temat też jest o tym:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robinek doprecyzował, chwatit ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Thx, że pilnujesz ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie, żebym pilnował - po prostu uczę się i staram czytać ze zrozumieniem.

Ale OK: nie chodzi o mulltimetr, tylko o multitimer i dla mnie sprawa się rozjaśniła.

Jutro sprawdzę, jak do dziada się dobrać w razie niemca! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masa na zegarach sprawdzona?

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie sprawdzałem masy na zegarach ale raczej powinna być skoro zegary działają bez zarzutu a tylko wyświetlacz zamilkł i co masa zegarów ma do spryskiwacza ? chyba że zbieg okoliczności nastąpił i padło jedno i drugie w tym samym czasie co mało prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popatrzałem na schemat i podejrzewam dwie usterki, przepalone żarówki tIDa i padniętą pompkę spryskiwaczy.

Pompkę wyciągnąć sprawdzić oraz TID-zie wymienić żarówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje ale sprawdzę to dopiero w weekend jak dobrze pójdzie. Dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponowie trochę przeciągnęło się to w czasie ale wszystko już działa jak należy :) wymieniłem żarówki oraz pompkę spryskiwacza. Temat można zamykać. Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×