Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Adi1995

Opel vectra C 2.2 dti

Recommended Posts

Witam jestem tutaj nowy szukam porady . Jestem posiadaczem Vectry 2.2 dti mam problem taki zaciągnęło syfu z dna i zgasla po czyszczeniu calego ukladu odpalila odrazu po czym gdzies po 20 kilometrach jazdy zaczela kopcic na czarno i batdzo duzo mocy miala az sprzegło sie slizgalo . zaprowadzilem do mechanika stwierdzil ze to pompa wiec była regenerowana po tym dzialo sie to samo wiec puzniej wtryski byly sprawdzone i są dobre wiec drugi raz pompa byla oddana na regeneracje po wlozeniu moc mniejsza spalanie dobre ale strasznie badal kopci na czarno . Co moze byc jeszcze przuczyną bo juz tyle kasy wydane i nic poprawy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jeszcze poziom oleju jest wiekszy jak by ropa sie dostala do silnika 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędy masz jakieś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopci podczas pracy na wolnych obrotach czy tylko przy ostrym przyspieszaniu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy dodaniu gazu kopci strasznie a na wolnych obrotach nic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdzić trzeba uszczelniacze trawersów pewnie są nieszczelne i ropa leci do oleju stąd w misce olejowej więcej oleju.

Zrób to natychmiast,sprawdzić szczelność trawersów,wymienić,Nowy filtr,odpowietrzyć porządnie układ paliwowy.

Zalać ropy na Max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trawersy wymienione wszystko wyczyszczone wtryski jeszcze raz sprawdzone i kopci nadal :( panowie co jeszcze sprawidzic dolot czyszczony też tylko EGR nie mogę wyjąć tak się zapiekl czy może to być jeszcze przyczyną ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O w dolocie nie na dziury,np.w wężu którymś?sprawdź dokładnie węże górne, dolne i opaski czy dobrze przywrócone.

Sprawdzić na kompie błędy czy jakieś są i parametry przepływomierza itp.

Może jest za bogatą dawka?

Egr,odłączyć na próbe i sprawdzić czy kopci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A olej wymieniony?

Jak wyglądał filtr paliwa?czarny?

Czy te trawersy były faktycznie nieszczelne czy wymienione bez sprawdzenia,wtryski ruszane były?

Jeśli były nieszczelne trawersy to

Ropa leciała do oleju stąd większy stan oleju w misce-wymiana oleju, filtra obowiązkowa.

Olej mieszał się z ropą i wszystko szło do baku wieć w baku i układzie Masz czarną ropę, teraz dlaczego kopci czy przyczyną jest to co opisałem wcześniej czy ten syf w baku?

Zalej Bak na maxa wyjezdzij i zobaczysz czy dalej kopci ale sprawdź dolot,przepływomierz itp.

Edited by Aro1977
Zmiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

WszWięc tak olej wymieniony paliwo czyste w baku filtr czysty . Błędów komputer żadnych nie wskazuje . Wszystko szczelne jest sprawdzane już ze 100 razy . Nadal kopci na czarno strasznie może i ma trochę większa moc czy to może być przyczyna jeszcze pompy chodź już była wiele razy sprawdzana ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mało powietrza do dawki paliwa dostaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czyli tutaj może być przepływomierz winny.

Wymień filtr powietrza.

Jeszcze myślę o turbinie czy nie puszcza oleju i idzie w dolot😕

Lub jest gdzieś dalej nieszczelne na wężach,opaskach.I intercooler czy się nierozszczelnił?

Trzeba sprawdzić turbo,węże czy dużo oleju,opaski czy dobrze przykrecone?

Czy przepływomierz był czymś czyszczony?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jAKĄ DAWKĘ PALIWA DOstaje? podłącz opcoma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...