Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

signumoka

tryb awaryjny po zmapowaniu

Polecane posty

po zmapowaniu mojej signum 1.9 cdti 120ps na 153 ps i 367 Nm wchodzi w tryb awaryjny. Po mocnym pizdowaniu wchodzi w tryb awaryjny i wyskakuje błąd 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1 blad. Walniety elektrozawor wysokiego cisnienia lub pompa paliwa.

2 blad obwod zaworu elektromagnetycznego dozujacego paliwo zakres dzialanie

3 blad obwod zaworu elektromagnetycznego kontroli cisnienia szyny zakres dzialanie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest ten na listwie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problem zdaje się że rozwiązany. dzięki forum hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i kuźwa znowu to samo. to się nacieszyłem długo hehe. co za kible te ople

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

POMOCY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz taki OOO

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2018_02/Screenshot_20180216-132217.png.3f8828f988ca33ab5556651d4040f995.png" alt="Screenshot_20180216-132217.png.3f8828f988ca33ab5556651d4040f995.png" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co osoba robiąca program na to że masz problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

że coś się zepsuło. nie no żart. nie mam kiedy jechać do niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A powinno Ci na tym zależeć pojawić się tam jak najszybciej :)

Jak coś nie działa to trzeba to ogarnąć bo z małych kosztów zrobią Ci się większe.

Może być, że coś tuner "przedobrzył" błąd wysoka temperatura nigdy nie wróży nic dobrego aalbo najzwyczajniej w świecie jakiś czujnik niedomaga.

Po błędzie sądzę iż sekcja wysokiego/niskiego ciśnienia (czujniki) albo mechaniczna usterka w układzie wysokiego ciśnienia.

I wygląda to na usterkę obwodu dozującego paliwo (obwód zaworu elektromagnetycznego). I niestety na 90% dotyczy to zaworu pompy CR  albo jakiś babol w sofcie ;)

Edytowano przez Leszek__J

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziś odebrałem kibla z serwisu boscha podobno jakieś zaworki w pompie CR wymienili i jak na razie błędu nie ma, zobaczymy jak będzie dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×