Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

signumoka

tryb awaryjny po zmapowaniu

Recommended Posts

po zmapowaniu mojej signum 1.9 cdti 120ps na 153 ps i 367 Nm wchodzi w tryb awaryjny. Po mocnym pizdowaniu wchodzi w tryb awaryjny i wyskakuje błąd 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1 blad. Walniety elektrozawor wysokiego cisnienia lub pompa paliwa.

2 blad obwod zaworu elektromagnetycznego dozujacego paliwo zakres dzialanie

3 blad obwod zaworu elektromagnetycznego kontroli cisnienia szyny zakres dzialanie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem zdaje się że rozwiązany. dzięki forum hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma za co

Share this post


Link to post
Share on other sites

i kuźwa znowu to samo. to się nacieszyłem długo hehe. co za kible te ople

Share this post


Link to post
Share on other sites

teraz taki OOO

Please login or register to see this image.

/monthly_2018_02/Screenshot_20180216-132217.png.3f8828f988ca33ab5556651d4040f995.png" alt="Screenshot_20180216-132217.png.3f8828f988ca33ab5556651d4040f995.png" />

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co osoba robiąca program na to że masz problemy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

że coś się zepsuło. nie no żart. nie mam kiedy jechać do niego

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powinno Ci na tym zależeć pojawić się tam jak najszybciej :)

Jak coś nie działa to trzeba to ogarnąć bo z małych kosztów zrobią Ci się większe.

Może być, że coś tuner "przedobrzył" błąd wysoka temperatura nigdy nie wróży nic dobrego aalbo najzwyczajniej w świecie jakiś czujnik niedomaga.

Po błędzie sądzę iż sekcja wysokiego/niskiego ciśnienia (czujniki) albo mechaniczna usterka w układzie wysokiego ciśnienia.

I wygląda to na usterkę obwodu dozującego paliwo (obwód zaworu elektromagnetycznego). I niestety na 90% dotyczy to zaworu pompy CR  albo jakiś babol w sofcie ;)

Edited by Leszek__J

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziś odebrałem kibla z serwisu boscha podobno jakieś zaworki w pompie CR wymienili i jak na razie błędu nie ma, zobaczymy jak będzie dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...