Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adi_d

Problem z klapą bagażnika i nie tylko...Vectra C kombi

Polecane posty

Witam.

Zwracam się do Was z pytaniem:

Ostatnio pojawił się w aucie problem (a właściwie to dwa, ale o tym za chwilę) z otwarciem tylnej klapy bagażnika.

Pewnego pięknego dnia, oczywiście przed wyjazdem na urlop, zamek klapy przestał gadać. Naciskanie guziczka nie przynosi żadnych rezultatów, nie gada nic.

Pozostaje otwieranie awaryjne, ale wyciąganie walizek przez kanapy jest dość upierdliwe.

Zanim rozkręcę wszystko chciałem zapytać Was czy jest jakiś przekaźnik, bezpiecznik, który mógł się przepalić i zatruć życie?

Może to być jakoś pożenione z tylną lewą lampą albo (jakkolwiek to głupio zabrzmi) z zestawem głośnomówiącym???

 

Problem drugi dotyczy właśnie zestawu głośnomówiącego, który zamilkł nagle.

Auto kupione z założonym już zestawem Parrot CK3100 . Zestaw bardzo fajny pod warunkiem, że działa.

Panel mam umieszczony nad środkową kratką nawiewu i tam chodzi kabel.

Ktoś ma jakiś pomysł gdzie mogę znaleźć centralkę?

Nie mam zielonego pojęcia, gdzie mogli to ustrojstwo wrzucić, a tak samo jak wypadku klapy, nie chcę szukać na ślepo.

 

pozdrawiam

 

Adam

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witaj na poczatek sprawdz bezpiecznik nr 22 co do zamka. Jak nie pomoze mozesz poprawic poczyscic styki np sprejem do elektroniki. Watpie ze moze byc to razem powiazane. Co do radia to zresetuj je powinno pomoc reset robisz wciskajac na raz oba guziki przez kilka sekund czerwony wraz z zielonym robisz to na odpalonym silniku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez tomi188

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź, ale jest zonk :o

Ten bezpiecznik to chyba od klapy elektrycznej bo u mnie w ogóle takiego nie ma.

Ale jak już byłem przy autku to chwilę pogrzebałem. Dostałem się do zamka, odpiąłem kostkę od i wpiąłem miernik.

Po wciśnięciu przycisku otwierania pokazało, że prunt jest, więc jutro zabiorę się do samego zamka.

 

A co do zestawu głośnomówiącego to nie mogę go zresetować, bo nie dostaje napięcia, ekranik jest ciemny.

Według schematu zestaw podłącza się pod kostkę radia, ale czy po wyjęciu radia będę to widział?

Czy po wykręceniu radia wyciągnę je z kablami, czy trzeba rozkręcić coś jeszcze żeby się tam dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze bedziesz to widzial skoro jest tak podlaczone. Tak wyjmiesz je wraz z kablami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tez ostatnio walczyłem z zamkiem v VC HB  2005r.   Uwalony był silniczek zamka. Dokładnie to szczotki w silniczku. Kupiłem na alle... silniczek zamka drzwi od fiata. Przełożyłem zębatke  i musiałem zmienic obudowę z magnesami bo w tym który zamówilem kręcił sie w drugą stronę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale, że w starą obudowę włożyłeś flaki z nowego silniczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A na pewno problem nie leży w nieodbijającym mikrostyku w przycisku? Bo to też dosc powszechny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 No niestety musiałem z 2 zrobic 1. Ten co kupiłem kręcił sie w nie tą stronę co mój. Na forum wyczytałem żeby silniczek kręcił się w dobrą stronę trzeba w starą obudowę z magnesami wsadzić wirnik i obudowę ze szczotkami z nowego silniczka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ogarniam.....

Rozebrałem to ustrojstwo i wszystko niby się kręci, silniczek nie jest zatarty.

Na kostce są cztery piny, na dwóch mam prąd, na dwóch nie.

Macie pojęcie czy tak ma być?

Klapa nie jest elektryczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam a może by mi ktoś pomógł...

Mam vc Kombi z elektrycznie podnoszoną i opuszczaną klapa, dziś chciałem otworzyć klapę bagażnika a tu zonk. na pilocie trzymam przycisk od otwierania bagażnika, lampki migają, ale silniczka od podnoszenia nie słychać. Wchodzę do bagażnika przez tylne drzwi, zacząłem od bezpieczników nr 22 wyciągam światło gaśnie w bagażniku czyli bezpiecznik cały. Sprawdziłem jeszcze nr 18 blokada tylnej klapy, też wydaje się w porządku. Próbuję wiec awaryjnego otworzenia bagażnika przez tą zaślepkę w klapie, biorę śrubokręt kręce dochodzę do maks i też zonk nie da się otworzyć rygiel trzyma cały czas, Przyjmę każdą radę ....

Edytowano przez wloczykijas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam

tam są 2 główne możliwości

1 problem z przyciskiem albo

2 zacinający się bendix w zamku

ja robiłem drugi błąd. Trzeba wykręcić zamek i popsikać odrdzewiaczem w ośkę tego bębenka co ciągnie za cięgno otwierania, to musi lekko chodzić bo na luzie musi wrócić do pierwotnej pozycji, a często zostaje na końcu. Najlepiej jednak zamek rozebrać i dokładnie wyczyścić rozpuszczalnikiem i nasmarować smarem

W środku są dwie krańcówki elektryczne, jedna odpowiada za sygnalizację "Otwarte", a druga za pozycję zamka ( żeby silnik nie pracował bez przerwy przy przytrzymaniu przycisku)

 

Dopiero doczytałem że masz elektrycznie podnoszoną klapę, mój tekst dotyczy ręcznie podnoszonej.

Edytowano przez spass

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, zamek rozebrałem, bez prądu wszystko chodzi ładnie, zębatka się obraca, przesuwa cięgno i wraca do pozycji początkowej, więc chyba chodzi o silniczek.

Nie wiem tylko czy to sam silniczek, czy coś się spaprało z jego zasilaniem.

Jak miałem zamek wyjęty i silniczek na stole to już było późno i nie było gdzie go sprawdzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×