Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Giro_GSi

Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

Polecane posty

Witam, potrzebuje momenty dokręcania śrub do z20net

Szczególnie;

kolektor ssący

kolektor wydechowy

Koło dwumasowe

Panewki korbowodowe

Miska oleju

 

Jakby ktoś miał to pilnie potrzebne.

 

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Zobacz na to, co prawda od SAAB-a i trzeba trochę poszukać, ale silnik ten sam i powinienineś wszystko znaleźć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miska 22Nm

Kolektor dolotowy 22Nm

Kolektor wydechowy Stay I: 25 Nm (18 ft. lbs.), Stay II: 32 Nm (23 ft. lbs.)

Dwumas: Tightening torque, B207 65 Nm + 40° (48 ft. lbs. + 40°)

Camshaft bearing cap........................................................................................................................................................................... 22 Nm (16 ft. lbs.) M8
Camshaft bearing cap............................................................................................................................................................................... 8 Nm (6 ft. lbs.) M6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki a Masz może głowice jeszcze

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głowica - Tightening torque 10 Nm (8 ft. lbs.)

Cewki 8 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę chyba remoncik:)

Te 10 Nm to raczej pokrywa zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To chyba rzeczywiście jakaś pomyłka.
Ale już nie potrzebne, bo miałem kartkę z momentami dokręcania dołączona do uszczelki.
35 Nm
2x60*
35*

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie dokońca, miałem wymienić słupek, bo mój zaczął tracić kompresje, ale ten co kupiłem okazał się w gorszym stanie niż mój i musiałem rozebrać swój.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale tak ogólnie to można by zrobić jakiś temat o momentach dokręcania każdej śrubki w z20net, bo trochę ciężko coś znaleść.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej 1.8 już poł roku po remoncie. Musiała Viki przejść taki zabieg. Spalała 5 L oleju na 1300 Km przy jeździe autostradowej.

Pomysł o momentach dokręcania bardzo trafny. Może też coś się znajdzie dla 1.8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×