Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

fantomek

Po odpaleniu nierówno chodzi...

Polecane posty

VC 1.9 CDTI, właśnie przeżyłem małego stresa jestem na Słowacji wychodzę z aquaparku tatralandia odpalam viki -dodam ze jest (-10 stopni) zaczęła nierówno i dziwnie wchodzić nie wkręcała się na obroty, zasiłem ponownie odpaliłem i dalej to samo praca przerywana jak zetor podkręciłem do 2000 obroty i po trzymałem tak z pięć minut i jakoś ciężko ale zacząłem jechać po ok 2 km odżyła i dojechaliśmy na kwaterę właśnie. Koledzy poradźcie co to może być vo mam stracha czy wrócę do PL za dwa dni. Czy to może filtr paliwa? Co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak rozumiem bledow sprawdzic nie mozesz na ta chwile? :)

Sprawdz kolejne odpalenie po dluzszym postoju. Raczej nie filtr paliwa. To byl jednorazowy wystrzal takiej sytuacji? Jezeli tak to zbytnio bym sie nie przejmowal.

 

Czy bylo jakies dymienie z wydechu? 

Moze 3 wtrysk nie styka na kostce lub momentowa zwiecha jednak jest tam -10 stopni moze paliwo do kitu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciemnica wiec dymienia nie mogłem zauważyć. Błędów na desce brak, podłączyć nie mam jak. Zobaczymy co rano będzie w nocy ma być minus 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj znac bedziemy myslec co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Liczę na jakieś rady bo daleko do wawki-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak filtr stary a paliwo ujowe to przy -10 mogą być problemy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety dziś plus 2 stopnie a właśnie ten sam objaw telepie autem z 5 minut postałem ale nie miał mocy nie wkręcał na obroty. Przegazowalem  2 min i jedzie poprawnie. Co jest grane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie spadlo Tobie ciegno od klap wirowych? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, są na miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mozesz nagrac film? Moze ulatwi nam odpowiedziec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z19DTH? Wypnij wtyczkę EGR i sprawdź jak odpali. Jakie spalanie chwilowe pokazuje zaraz po odpaleniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj kiedy problem się powtórzył spokój - ale widać ze coś się dzieje narazie to priorytet wrócić dziś do domu ze Słowacji aby być spokojnym i mam nadzieje ze tak bedzie-) 

Ok kolego sprawdzę jak problem wroci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nierówno zacznie pracować to docisnąć ręką kostkę 3 wtrysku - jak wejdzie na normalne obroty to ścisnąć trytką i będzie git ;-) zrobiłem tak koledze i już od 2014 jexdzi bezproblemowo haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Podpowiedzialem to juz koledze ale chyba tego nie sprawdzil ale dokladnie tak jak piszesz pomaga testowane juz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki motyw, ze EGR cewka sie zaciela i Egr byl caly czas otwarty, bledu nie bylo, a samochod kopcil na bialo, jakby sie palilo... wymieniony egr i po problemie, tak poprostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś problem pojawił się kolejny raz ale już po odpaleniu nie mogłem wkręcić na obroty i gasł. Postanowiłem ze zawór egr zdemontuję i tak zrobiłem okazało się ze cześć mechaniczna ta ze sprężyną przycina się.  Trzpień drugiej części wchodził i wychodził płynnie. Wyczyscilem pryska łem WD i chodziło bez zacięć.zmontowałem całość odpalam jazda próbna i GIT. Tak dla potomnosci innych piszę.

PS.  Czy to mógł być ten problem? Czy jednak co innego jest? Narazie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×