Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vectra_b_jak_bordowa

Zenit- u kogo strojenie?

Polecane posty

Cześć. Posiadam Zenita założonego w AG Centrum w Radomiu. Ktoś z Was ma może instalację tej firmy i mógłby mi polecić warsztat w centralnej Polsce który jest w stanie serwisować to? Wierzę, że nie będę musiał kupować popularniejszego sterownika. Silnik z20net. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być problemu . To praktycznie ten sam sterownik co Stag czu LPG tech. Gniazdo diagnostyczne takie samo tylko 2 kabelki trzeba przełożyć. Strojenie i regulacja bardzo prosta. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, na razie dzwoniłem do polecanego gazownika spod Kalisza i on zenitów nie rusza więc myślałem, że jeśli nie ma kogoś na ich stronie to nie ma narzędzi do grzebania w tym. Dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzebałem w takim i jest tak jak Michalm pisze. Z gazownikami jest taki problem że albo im się nie chce albo nauczą się jednego sterownika a inne to dla nich kosmiczna technologia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej im więcej czytam o druciarzach na LPG forum tym bardziej skłaniam się do nowego (albo używanego?) popularniejszego sterownika przy którym będzie mógł zasiąść ktoś znający się na rzeczy a nie osoba co kabelki będzie przepinać techniką prób i błędów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli to że jak ktoś ma kabel do Staga to po prostej modyfikacji podejdzie do Zenita .

Jak pojedziesz do fachowca to sobie poradzi jak do kowala to będzie wymyślał . Fachowiec będzie miał kabelki , przejściówki i oprogramowanie . 

A najlepiej to kup sobie kabelek za kilkadziesiąt pln i jak masz choć odrobinę chęci i pojęcia to sam sobie to ogarniesz. Choć do 2.0T zalecał bym kogoś z sondą AFR

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nawet nie będę próbował psuć ponieważ się na tym nie znam, szczególnie że już sam Rafalg zdiagnozował przerywanie gazu przy wyższych obrotach prawdopodobnie dlatego, że ktoś źle się wwiercił w kolektor. Niestety, kolejnego czeka więc na początek poprawianie ;) niemniej dziękuję za porady. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak założysz coś popularnego to szanse że trafisz na druciarza rosną. Jak ktoś żąda sobie tyle trudu aby połączyć się z zenitem to większa szansa że będzie miał pojęcie o tym co robi. Poza tym za zmianę sterownika zapłacisz niewiele mniej jak za montaż całej instalacji od 0. Na twoim miejscu wolałbym zainwestować w kabelek i nawet sondę afr. Do tego trochę chęci i sporo czasu aby ogarnąć strojenie i zrobisz tak jak by nikt ci tego nie zrobił. Z tymi nawiertami to najlepiej daj zdjęcie bo żle ich wykonanie daje raczej problemy przy niskich obrotach. W twoim przypadku winne będzie raczej samo strojenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz wymieniać instalacje to pojedz na regulację. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Właśnie dlatego założyłem ten temat ponieważ liczę, że jest tu ktoś na forum kto jest mi w stanie wyregulować tę instalację? A może możecie kogoś polecić? Jeśli nie znajdę, to dopiero wtedy będę myślał nad zmianą/ babraniem się w tym sam.

Jestem z Kalisza, chciałbym znaleźć kogoś do max 100 km aby później regularnie móc dalej go serwisować u tej osoby. 

Edytowano przez vectra_b_jak_bordowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

NA LPG forum szukaj w polecanych warsztatach. 

Ewentualnie pisz na forum oddziału wielkopolskiego. 

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w wielkopolsce to zapytał bym w autoformat cielimowo pod gnieznem bardzo dobry warsztat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdż u źródła na stronie producenta 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 jest info o warsztacie z Kalisza P.H.U AUTO IREX IRENEUSZ DUŚ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety to że jakiś zakład jest na stronie producenta nie gwarantuje fachowości. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasna sprawa. warsztat jest w ich sieci partnerskiej wiec pewnie sprawdzony i zenity montuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pewna to jest śmierć i podatki . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zenity może i montuje, ale to wcale nie znaczy że wie co robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na LPG forum też nic nie ma ciekawego, na razie znalazłem ponoć ogarniającego niedaleko Jarocina (miejscowość Ludwinów). W którąś sobotę podjadę i zobaczymy. Swoją drogą zmiana z Zenita na Staga to ok 200 zł robocizna + sterownik 500 zł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz kogoś pewnego kto robi staga?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pytałeś w tym autoformat? tam głównie staga montują byłem tam montować do z20net chłopaki z klubu bmw mi polecili  tą firmę bo też nikogo konkretnego w mojej okolicy nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tutaj mam dwukrotnie mniejszą odległość co jest jednak ważne przy dłuższej współpracy. Nic mi nie szkodzi jechać i zobaczyć czy sobie poradzi. W razie coś mimo wszystko dziękuję za informację bo niewykluczone, że się przyda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem w x16xel Zenita. Bardzo prosto się reguluje ten sterownik. Kup kabelek pobierz program i działaj. Zamów jeszcze filterki i masz zestaw do serwisu. Za wszystko zapłacisz mniej niż jeden serwis w warsztacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze. O Panu z Kalisza wypowiadać się nie chcę bo jak mi raz gaz wyregulował to przy 3000 obrotów brakowało mocy. Byłem przedwczoraj u Pana Lewandowskiego w miejscowości Ludwinów 80 i mogę z czystym sumieniem polecić. Podłączył obroty silnika które były rozłączone ( w 15 min a nie jak w Kaliszu gdzie stwierdził, że to sporo rozbierania i trzeba będzie samochód zostawiać), wystroił, wyczyścił parownik, wymienił w nim membranę bo była pęknięta i wymienił filtry. Całość kosztowała mnie 2 h sympatycznej atmosfery na warsztacie i w trakcie jazd testowych i 100 zł (gdzie Pan w Kaliszu tyle skasował mnie za samą wymianę filtrów i nieudane strojenie). Gorąco polecam, problemy rozwiązane- zenit zostaje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×