Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arseba4

Kolektor ssący VC 2.2 direct

Recommended Posts

Witam, ma moze ktos do sprzedaży kolektor ssacy do opla vectry 2.2 direct w dobrym stanie, kompletny, w serwisie 1700...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klapy nie chodzą?


Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Regeneruje takie kolektory, nawet w kiepskim stanie. Jeśli cię to interesuje to odezwij się na PW.

Za 1700 zł kupisz sam zestaw naprawczy klap, kompletny kolektor to 3500 zł.

Edited by james007pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy dobrze nasmarować klapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wczoraj przywizlem directa 2008r z przebiegiem 93ty km i kolektor bedzie z niego do sprzedania jesli jestes zainteresowany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dobrze nasmarowane to one są nawet jak nie zdejmiesz kolektora - od nagaru i oparów olejowych :)

Nasmarować to możesz zamek w drzwiach, jeśli pomiędzy klapami a prowadzeniem w uszczelkach jest luz, to co ci to pomoże?

Tak samo jeśli w listwie tak się wyrobiły gniazda że wypadają wszystkie koraliki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko zależy od stanu klap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech się kolega wypowie w jakim stanie jest jego kolektor, to będzie wiadomo co można zrobić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dopinam się do tematu kolektora a więc moje pytanie brzmi tak. Czy brak listwy która steruje klapkami ma jakis wpływ na prace silnika?. Jesli tak jakie będą objawy tego.  Dorzucam zdjęcia mojego kolektora po wyjęciu z auta. Prosze o odpowiedz z gory dziekuje. 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w dieslu np sie wywala klapki i jest torche bardziej mulowaty z dolu, nie wiem jak to jest w benyznie ale moze byc podobnie, ktos odlaczyl pewnie bo klapki mialy luzy i silniczek sie przycinal i bledem walilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Please login or register to see this quote.

Może więcej palić i gorzej będzie się zbierał od dołu. Dodatkowo przy zmianach biegów z niższego na wyższy, może być odczuwalna lekka turbo dziura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpinam się do tematu ma ktoś może do sprzedania taki kolektor ale po regeneracji z wywalonymi już klapa i? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kolego, czytałeś może poprzednie posty (w tym mój) w tym temacie nt usuwania klap w tym kolektorze?

Każdy taki przypadek będzie się kończył: większym spalaniem, brakiem mocy na niższych obrotach i większym/szybszym znagarowaniem silnika jeśli masz problemy ze spalaniem oleju.

Jedyną opcją w takim przypadku byłoby po usunięciu klap wyprogramowanie działania nastawnika z ECU i skompensowanie zmiennej wydajności kolektora z klapami jeśli chodzi o podawane powietrze. Ale póki co, nie słyszałem o żadnym warsztacie / ASO które wykonywałoby taką usługę ;) Ale życzę szczęścia w poszukiwaniach.

A jeśli chodzi o regenerację kolektora do Z22YH, wykonuje taką usługę już od kilku lat. Możesz popytać się o opinię wśród kolegów z forum. Po więcej szczegółów zapraszam na priv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego znalazłem chyba jedynego speca w Polsce który trudni się właśnie twoimi zagadnieniami w tych silnikach wszędzie gdzie dzwoniłem od razu było jaki silnik a no 2.2 direct o to nie tylko diesle. A ten nie ma problemu i właśnie tak jak mówisz wyprogramowanie nastawnika i mało tego to prawidłowego działania jeszcze trzeba wyprogramowac EGR. I dopiero po takim zabiegu auto odzyskuje pełna moc jaka miało do tego spada spalanie i nie dlawi go na niskich obrotach. Ta usługa u nich kosztuje 400zl trzeba im tylko wylać kolektor plus moduł silnika czytałem opinie o nich to mają dobre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie wiem po co wysyłać do nich kolektor jeśli nastawnika nie można programować, to jest prosty układ elektryczno mechaniczny. Jeśli chodzi o wylogowanie EGRu to polega to na w graniu poliftowego softa do ECU. I tu się zgodzę że moduł  silnika jest potrzebny.

Wstaw tutaj link do tej firmy, chętnie się dowiem czy rzeczywiście robią takie cuda :)

Edited by james007pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...