Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ciężko odpala vectra B 2.0dti


Marzec39
 Share

Recommended Posts

Witam jestem nowy na forum wiec jeśli piszę nie tu gdzie trzeba nie na właściwym dziale proszę o przeniesienie,

Mam jedno pytanie vectra mojej żony którą jeżdżi od roku ciężko odpala po nocy, Ostatnio na plaka, wymieniłem uszczelkę sterownika pompy. nowe przelewy trójniki ,nowy zaworek zwrotny na powrocie pompy. dodatkowo założyłem na zasilanie za filtrem i nic. nowy czujnik temperatury (dwa piny) nowe świece żarowe bez zmian. 

Objawy rano nic nie łapie dopiero na plaka odpali i pracuje nie równo przez 20s i moje pytanie, czy pada pompa czy uszczelniacze trawersów czy też wtrysków? 

za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.

Edited by Marzec39
Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, Marzec39 napisał:

Objawy rano nic nie łapie dopiero na plaka odpali i pracuje nie równo przez 20s i moje pytanie, czy pada pompa czy uszczelniacze trawersów czy też wtrysków? 

Tak to już słaba pompa ,ale ratujemy się różnymi sposobami,lub szukamy przyczyn np zapowietrzanie w układzie zasilania co jest często przyczyną taką jak opisujesz,ale jak jeszcze jak wstawisz jakieś opory dla słabej pompy np zaworki i inne gadżety co tylko pogarszają swobodny przepływ paliwa to masz jak masz.

Najprawdopodobnie zapowietrza się ci na filtrze paliwa dopuki nia zassa czystego paliwa z baku bez powietrza to ci kuleje.

Link to comment
Share on other sites

No właśnie może być pompa ale nie musi okolicę jak i sam filtr mam szczelne sprawdzałem podcisnieniem jak i wtłaczajac ropę dużą strzykawka. A jak sprawdzić uszczelniacze na trawersach filtr jest czysty. 

Edited by Marzec39
Link to comment
Share on other sites

Próbowałem tak ale pod główny się podpiołem i wcisnołem strzykawka ale ja wypychało trzymałem ja tak minutę dalej ja ciśnienie wypychało. Pozostaje pewnie pompa. Jak ja można sprawdzić błędów nie ma żadnych nie posiadam op coma ale mam autocoma.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP