Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam

Mam problem z wentylatorem w mojej VC. kiedy przekręcam nawiew to się nie włącza a w bezpiecznikach koło kierownicy słychać dziwny odgłos. To wina wentylatora czy może coś z elektryką? Miał ktoś podobny problem? Pytam bo nie chciałbym sytuacji w której kupuję wentylator a okaże się że ten stary był dobry i to jednak inna przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ściągnij schowek i wykręć wentylator, jak masz miernik to sprawdź czy wentylator dostaje napięcie, jeżeli tak a nie nie kręci to będzie oznaka że czekać Cię będzie kupno nowego, czas jaki poświecisz to max. 1h

Mój się spalił, śmierdziało w aucie przez 2 dni i kosztowało mnie to 300 zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dziś rozkręcałem żeby zobaczyć jak to ogólnie wygląda. Dzięki za rade! zaraz sprawdzę:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daj znać jak Ci poszło :mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i jak wymieniłeś wentylator :mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chłopaki jakieś zdjęcia do demontażu wentylatora? powiedźcie mi czy można zrobić coś ze tzw. "świerszczem" w wentylatorze? nigdy tego nie rozkręcałem, czy jak rozkręcę da się nasmarować łożyska ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj psiknąć od góry czymś smarującym w spayu. W sensie od strony filtra kabinowego w podszybiu. Może pomoże bez rozkręcania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki jak się dostanę do garażu teścia zerknę czy da radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na parkingu to zrobisz bez problemu. Otwórz maskę i po lewej stronie podszybia masz taka jakby klapkę, odchylasz ją, wyciągasz filtr kabinowy i widzisz wentylator. Także garaż nie jest potrzebny. Ważne tylko aby psikacz miał rurkę lub wężyk. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki bedę walczył jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie da się nasmarować bez rozkręcenia ,chyba że nalejesz do zanurzenia ,a wtedy cały środek smarny pójdzie wentylacje. .Najlepiej rozebrać. Jest gdzieś tutek, jak znajdę to wkleję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bylbym wdzieczny za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tu masz rozmieszczenie śrub. A tu narzędzie które super podchodzi do tych mało dostępnych. I żeby wyjąć wentylator trzeba też wyjąć czarny plastikowy kanał po lewej stronie. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×