Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tryb serwisowy i dużo błędów Circuit Open i Low Voltage


omega7
 Share

Recommended Posts

Auto dwa tygodnie nie odpalane. Po odpaleniu tryb serwisowy i cała masa niekasowalnych błędów. Pojawiają się już na samym zapłonie i są to Circuit Open i Low Voltage z EGR, przepustnicy, klap wirowych i czujnika ciśnienia doładowania. Czy te elementy są powiązane ze sobą w jakiś sposób kabloteką? Może UEC? Czy ECU do wymiany.

Ktoś, coś?

 

P0243 - Boost Pressure Valve Low Voltage
(02)  - Present

P0243 - Boost Pressure Valve Circuit Open
(04)  - Not present

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Low Voltage
(02)  - Present

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Open
(04)  - Not present

P1125 - Throttle Actuator Feedback Circuit Malfunction
(08)  - Not present

P0638 - Electronic Throttle Control Low Voltage
(02)  - Present

P0638 - Electronic Throttle Control Circuit open
(04)  - Not present

P2075 - Swirl Level Sensor Circuit Open or High Voltage
(05)  - Not present

P0660 - Swirl Level Control Solenoid Valve Circuit Open
(04)  - Present

Link to comment
Share on other sites

Rzeczywiście auto ledwo odpaliło ze względu na słaby akumulator. Nie zmienia to faktu że teraz zmieniłem garaż na ciepły a błędy.zostaly. kiepsko to wygląda auto jeździ Max 30km/h. Czekam na nowy rok żeby elektromechanik rzucił okiem.

Link to comment
Share on other sites

No ale kasowales te bledy? Bo same nie znikna przeciez, czy kasowales a pojawiaja sie za kazdym razem. Aku Ci nie pada?

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Aku naładowane na maksa. Do tego przede wszystkim wyczyszczone klemy i zdemontowane i wyczyszczone 3 kable uziemiające. Po skasowaniu błędów te w końcu nie powróciły i auto śmiga jak wściekłe.

Link to comment
Share on other sites

To dobrze ze rozwiazales problem, chociaz badz gotowy na kupno nowego aku przy wiekszych mrozach, bo jak juz teraz Ci przysiadl to moze w duze mrozy juz nie dac rady juz, chyba ze mrozow nie bedzie to do nastepnej zimy jescze Ci polata (:

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP