Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zużycie oleju


Tomalcalibra
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie, może ma ktoś jakieś sugestie bo rozmawiałem z kilkoma mechanizmami i każdy ma swoje teorie i tak naprawdę nie wiem co myśleć.Ale może zacznę od początku  pacjęt vectra 120km  z 2006 regenerowałem turbinę bo poprzednik zaniedbał pewne sprawy i przez zakochany dpf i katalizator dostała turbina (oprócz luzu pęknięty kolektor).Wydech odetkany i sprawdzony tak jak zalecił  majster który zrobił turbinę ,problem polega na tym że silnik bierze Olej, po odpaleniu zimnego silnika brak białego dymu ale są momenty po paru dniowej jeździe przez żonę jak się przyjadę to przy nagłym przyspieszeniu za samochodem zostaje chmura ciemnego dymu (nie czarnego ,ani białego ) po chwili jest już spokój  , Moje pytanie bo sugestie są różne czy dostała w kość głowicą i uszczelniacze puszczają czy pierścienie olejowe, jeden z mechaników twierdzi że wyciągnie tłok i może coś stwierdzi ale jak rozbierać już miskę i wyciągnąć tłok to tak naprawdę co tu sprawdzać najlepiej wtedy robić wszystko,Ale nie w tym żecz żeby od razu robić kapitalny remont

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Problem wyglądał tak zakochany był pdf oraz katalizator,pdf wycięty i wyprogramowany,turbina niestety i tak zdążyła dostać przez zapchany dolot pękł kolektor i turbina została wymieniona na inną zregenerowaną,Problem ze znikaniem oleju zaczął się po oczyszczeniu wydechu ale jeszcze na starej turbina,wymiana na inną nic nie zmieniła jeżeli chodzi o zużycie oleju,dzięki temu że mamy zimę to ładnie widać na śniegu jak po przygazowaniu zostaje czarny ślad po oleju,słyszałem że uszkodzony wg może powodować większe zużycie oleju ale czy aż takie?

Edited by Tomalcalibra
Błąd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP