Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr


suchy201180
 Share

Recommended Posts

Witam. 

Obecnie 190/388 

Fmic 550 230 65 

 

Projekt jest na gtb2060vklr 

Większe wtryski, bądź regeneracja 

Regeneracja pompy 

Mam pytanko do znawców tematu 

Do takiego turbo lepiej wstawić koło kompresji kute, czy zostawić orginal 

Gdzie najlepiej podłączyć węże wodne do turbiny 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wytrwałości CI życzę bo widzę głowa pełna pomysłów :)

Specjalistą może nie jestem... ale coś napiszę.

Zacznijmy czym jest "kute koło kompresji" ? taka super profesjonalna nazwa, są to koła frezowane z kutego aluminium, a zwykłe są poprostu odlewane :)

Czyli co możesz zyskac dając kute koło? będzie lżejsze - mniejszy lag więc pewnie bedzie lepiej wstawać, bardziej wytrzymałe... Bardziej wytrzymałe na tzn "surge" 

Zalet jest sporo - jak tylko masz $$$$ to rób turbo z kutym kołem:)

Ale oczywiście samo wydajniejsze koło to nie wszystko w tej całej zabawie.

Chętnie też poczytam co inni sądzą.

Link to comment
Share on other sites

Witam :)

190/388 masz obecnie na hybrydzie rozumiem? z tym 19DT to za bardzo nie poszalejesz wg mnie, nie wstawisz ani koncowek, wtryskow od 2,4, możesz "probowac" szukac od Insigni, ale nie obiecuje, ze korpus bedzie pasowal, Fmic rozumiem, dolot jak dla mnie caly spawany, jak najkrotszy, najmniej silikonow, ale to moze 200-210 ps /450 Nm wycisniesz, na wiecej paliwa raczej nie dostaniesz :)

 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, michalm83 napisał:

Wtryski od insigni pasuje i działają . Jedyny problem że nie da sie ich zaprogramować w sterowniku. 

Dać się da, udowodnione przez tuneup gdansk :-)

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, UCash napisał:

Dać się da, udowodnione przez tuneup gdansk :-)

yhm kąt wtrysku zupelnie inny, a potem dziura w tłoku :) no ale jak to woli :)

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, rampi napisał:

yhm kąt wtrysku zupelnie inny, a potem dziura w tłoku :) no ale jak to woli :)

 

Czy znasz historię dalszą tej astry z wtryskami z EDC17 czy to tylko czcze gadanie? :-)

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, UCash napisał:

Dać się da, udowodnione przez tuneup gdansk :-)

I jak kolega mówi, to albo auto będzie skrojone właśnie tam, z racji że gtb już się robi obok tuneup :woot: 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Adil napisał:

Ty to masz Suchy pomysły :D Ale życzę powodzenia i liczę, że się uda :P 

Uda się 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, rampi napisał:

Witam :)

190/388 masz obecnie na hybrydzie rozumiem? z tym 19DT to za bardzo nie poszalejesz wg mnie, nie wstawisz ani koncowek, wtryskow od 2,4, możesz "probowac" szukac od Insigni, ale nie obiecuje, ze korpus bedzie pasowal, Fmic rozumiem, dolot jak dla mnie caly spawany, jak najkrotszy, najmniej silikonow, ale to moze 200-210 ps /450 Nm wycisniesz, na wiecej paliwa raczej nie dostaniesz :)

 

Mówisz kolego że więcej nie ugrać, 

Słyszałem a raczej zapewniał mnie ze tuner że seryjny układ paliwowy i gtb bez problemu idzie na 240 

No jeśli zmiana koła kompresji na kute cnc można nazwać hybryda to tak,dodam że silnik tyle wyciągnął na wszystkim seryjnym tzn, turbo na kole cnc, ani większe ani mniejsze, tylko że 11łopatek i kute, 

Nie dawno wpadł fmic 550 230 65 

Teraz czekam na wykonanie gtb i będę montował, kwestia podłączenia chłodzenia wodnego 

Link to comment
Share on other sites

Odnosnie wtryskow z Insigni hehe. Wy chyba usilnie probujecie porownac dwa silniki ze soba. Zarowno Robert z TuneUp jak i ja mial wtryski z Insigni w 19DTH. Z tym ze ja mialem hybrydy tych wyryskow. Temat, ze mozna je uruchomic w edc16 zarowno c9 jak i c39 jest juz daaaaawno opanowany i nie jest to fioozofia kosmiczna, wystarczyło opanowac protokół.

Nie zmienia to faktu ze w DT te wtryski nie pojada. Znaczy, przeoraszam. O ile ktos je uruchomi to jedyna rzecza nad jaka mozna sie zastanawiac to w ktorym tloku jako pierwszym wyleci dziura z racji innego denka tloka i konta wtrysku. Amen.

Co do fabrycznego układu paliwowego 19DT. Temat walkowany juz X razy i jak uklad zdrowy na dobrym strojeniu potrafi uklad ten pojsc na 230 do 250 ps. Potem juz zaleznosc paliwo - powietrze nie robi odpowiedniej mieszanki.

Co do hybrydy VKLRa. Moze sie nie znam, nie widziałem wszakże nigdy VKLRa na oczy. Ale fabryczny poliftowy VKLR ma od fabryki kolo CNC i nie ma ono 11 lopat a 10 to raz, a dwa, robic hybryde VKLRa do 19DT to j**any przerost formy nad trescia i jedyne co mozna tym pokazać to ze masz sie ambicje i probuje sie podskoczuc wyzej d***. Bedzie to turbonktore nawet nie wykorzysta 40% swojego potencjalu w tym silniku.

Oj, robienie technologii kosmicznej z oczywistych i opanowanych rzeczy jest czyms bardzo smiesznym no ale zycze powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Bear_ napisał:

Odnosnie wtryskow z Insigni hehe. Wy chyba usilnie probujecie porownac dwa silniki ze soba. Zarowno Robert z TuneUp jak i ja mial wtryski z Insigni w 19DTH. Z tym ze ja mialem hybrydy tych wyryskow. Temat, ze mozna je uruchomic w edc16 zarowno c9 jak i c39 jest juz daaaaawno opanowany i nie jest to fioozofia kosmiczna, wystarczyło opanowac protokół.

Nie zmienia to faktu ze w DT te wtryski nie pojada. Znaczy, przeoraszam. O ile ktos je uruchomi to jedyna rzecza nad jaka mozna sie zastanawiac to w ktorym tloku jako pierwszym wyleci dziura z racji innego denka tloka i konta wtrysku. Amen.

Co do fabrycznego układu paliwowego 19DT. Temat walkowany juz X razy i jak uklad zdrowy na dobrym strojeniu potrafi uklad ten pojsc na 230 do 250 ps. Potem juz zaleznosc paliwo - powietrze nie robi odpowiedniej mieszanki.

Co do hybrydy VKLRa. Moze sie nie znam, nie widziałem wszakże nigdy VKLRa na oczy. Ale fabryczny poliftowy VKLR ma od fabryki kolo CNC i nie ma ono 11 lopat a 10 to raz, a dwa, robic hybryde VKLRa do 19DT to j**any przerost formy nad trescia i jedyne co mozna tym pokazać to ze masz sie ambicje i probuje sie podskoczuc wyzej d***. Bedzie to turbonktore nawet nie wykorzysta 40% swojego potencjalu w tym silniku.

Oj, robienie technologii kosmicznej z oczywistych i opanowanych rzeczy jest czyms bardzo smiesznym no ale zycze powodzenia.

Jednak będzie normalna turbina, gtb2060vklr, i teraz zastanawiam się czy aby to dobry pomysł i pchać tam taka vklr, i tak układ paliwowy się skończy, a turbiny nie wykorzysta, 

Czy nie lepiej gtb2056 

Czy ktoś się orientuje ile taka może dmuchać gtb2056

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, michalm83 napisał:

Panowie a jak z wtryskami od Insigni do Z19DTH 150KM. Czy tu też mogą być problemy ?

Da sie, bez problemu

Link to comment
Share on other sites

Dało się i silnik pracuje bez problemu. Niestety wtryski nie byly programowanie i soft też nie ruszamy.

Wysłane z Xiaomi

Link to comment
Share on other sites

Jednak jest zmiana decyzji 

Będzie gtb2056 v

I to w zupełności wystarczy, jednak do końca turbo nie będzie wykorzystane, 

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, suchy201180 napisał:

jednak do końca turbo nie będzie wykorzystane,

To po co Ci takie? Tak jak Bear_ wspominał przerost formy nad treścią :)

Może zrób  hybryde,  dobrze ogarnij ją softem  i nie kombinuj?

Rozumiem że z aktualnych 190 km chcesz ugrać ile? Max możliwy czyli ~~240? A co z NM ? Przeniesienie napędu jakoś przygotowałeś?

15 godzin temu, suchy201180 napisał:

Jednak będzie normalna turbina, gtb2060vklr, i teraz zastanawiam się czy aby to dobry pomysł i pchać tam taka vklr, i tak układ paliwowy się skończy, a turbiny nie wykorzysta, 

Czy nie lepiej gtb2056 

Czy ktoś się orientuje ile taka może dmuchać gtb2056

Z tego co się orientuje :

2260 Dmucha około 35 psi przy 2800 obr czyli 2.4 bara czyli okolice nawet 300 hp

2056 dmuchnie około 34 psi przy 2700 obrotów czyli 2.3 Bara  co może dać okolice 240 hp-250 hp

a 1756 okolice 31 przy 2600 czyli jakieś 2.1 co może dać okolice 220 hp

Jeżeli jestem w błędzie proszę mnie poprawić :)

 

 

Edited by Leszek__J
Link to comment
Share on other sites

Te wasze złośliwe komentarze są zbędne,

Jednak wstawię 2060,i chodzby nawet ugrać 220 to i tak będę zadowolony, a turbina niech dobie dmucha nawet 20% to nie obchodzi mnie to, a nm może nawet być 500 jak wywali dwumas to i dobrze, 

Z resztą wszystko dopiero będzie się robić, 

Oczywiście że będzie przygotowane 

Właśnie o to chodzi ze ja lubię kabinować, 

Z resztą arek ci powie jak kabinuje :lauh:

Ha ha jak wszystko dobrze wypali będę miał najmocniejsze dt w Polsce :woot:

Edited by suchy201180
Link to comment
Share on other sites

Widzę, że ostatnio na forum modny staje się tekst "przerost formy nad treścią".

Dlaczego chłopaka blokować ? chce coś nowego zrobić niech robi, kto wie może otworzy nowe drzwi, ja jak wkładałem blok 1.9 do insignia tez tak pisali a teraz to ja się śmieje :woot:

 

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, suchy201180 napisał:

Te wasze złośliwe komentarze są zbędne,

Jednak wstawię 2060,i chodzby nawet ugrać 220 to i tak będę zadowolony, a turbina niech dobie dmucha nawet 20% to nie obchodzi mnie to, a nm może nawet być 500 jak wywali dwumas to i dobrze, 

jaakie tam złośliwe.... pokierowane to jest troską i zdrowym rozsądkiem :)

W sercu głęboko kibicuje projektowi  i pragnę abyś był zadowolony z efektu - osoby którym mówiono, że sie nie da albo to jest bezsensu często tworzą nową drogę  i odnoszą sukces w rozwiązaniach nikomu wcześniej nie znanych :)

A na końcu tej drogi sam ocenisz czy było warto.

Ja wiem po sobie ze po przesiadce ze 150 na 180 - było wow i chciałem więcej ale po kolejnym stage z 180 km na 220 stwierdziłem, że nie było warto - nie ma takiewo wow jak się spodziewałem i pamiętałem z poprzedniego stage. Będe kombinował dalej z uporem podobnie jak Ty topiąc w aucie sumy $$$ których np żona czy znajomi w życiu nie zrozumieją - "bo przecież łatwiej zmienić auto na mocniejsze" :)

 

Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, kjk12 napisał:

Widzę, że ostatnio na forum modny staje się tekst "przerost formy nad treścią".

Dlaczego chłopaka blokować ? chce coś nowego zrobić niech robi, kto wie może otworzy nowe drzwi, ja jak wkładałem blok 1.9 do insignia tez tak pisali a teraz to ja się śmieje :woot:

 

Dokładnie, nie raz już się przekonałem że pisali się nie da itd, a jednak się da 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...
UP