Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

suchy201180

1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

Polecane posty

Witam. 

Obecnie 190/388 

Fmic 550 230 65 

 

Projekt jest na gtb2060vklr 

Większe wtryski, bądź regeneracja 

Regeneracja pompy 

Mam pytanko do znawców tematu 

Do takiego turbo lepiej wstawić koło kompresji kute, czy zostawić orginal 

Gdzie najlepiej podłączyć węże wodne do turbiny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty to masz Suchy pomysły :D Ale życzę powodzenia i liczę, że się uda :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wytrwałości CI życzę bo widzę głowa pełna pomysłów :)

Specjalistą może nie jestem... ale coś napiszę.

Zacznijmy czym jest "kute koło kompresji" ? taka super profesjonalna nazwa, są to koła frezowane z kutego aluminium, a zwykłe są poprostu odlewane :)

Czyli co możesz zyskac dając kute koło? będzie lżejsze - mniejszy lag więc pewnie bedzie lepiej wstawać, bardziej wytrzymałe... Bardziej wytrzymałe na tzn "surge" 

Zalet jest sporo - jak tylko masz $$$$ to rób turbo z kutym kołem:)

Ale oczywiście samo wydajniejsze koło to nie wszystko w tej całej zabawie.

Chętnie też poczytam co inni sądzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

190/388 masz obecnie na hybrydzie rozumiem? z tym 19DT to za bardzo nie poszalejesz wg mnie, nie wstawisz ani koncowek, wtryskow od 2,4, możesz "probowac" szukac od Insigni, ale nie obiecuje, ze korpus bedzie pasowal, Fmic rozumiem, dolot jak dla mnie caly spawany, jak najkrotszy, najmniej silikonow, ale to moze 200-210 ps /450 Nm wycisniesz, na wiecej paliwa raczej nie dostaniesz :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtryski od insigni pasuje i działają . Jedyny problem że nie da sie ich zaprogramować w sterowniku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dać się da, udowodnione przez tuneup gdansk :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Op- comem/tech2 nie idzie :(

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No to napewno, bo wtryski insi to do EDC17 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TYle to ja sie nie znam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

yhm kąt wtrysku zupelnie inny, a potem dziura w tłoku :) no ale jak to woli :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czy znasz historię dalszą tej astry z wtryskami z EDC17 czy to tylko czcze gadanie? :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I jak kolega mówi, to albo auto będzie skrojone właśnie tam, z racji że gtb już się robi obok tuneup :woot: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Uda się 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mówisz kolego że więcej nie ugrać, 

Słyszałem a raczej zapewniał mnie ze tuner że seryjny układ paliwowy i gtb bez problemu idzie na 240 

No jeśli zmiana koła kompresji na kute cnc można nazwać hybryda to tak,dodam że silnik tyle wyciągnął na wszystkim seryjnym tzn, turbo na kole cnc, ani większe ani mniejsze, tylko że 11łopatek i kute, 

Nie dawno wpadł fmic 550 230 65 

Teraz czekam na wykonanie gtb i będę montował, kwestia podłączenia chłodzenia wodnego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie wtryskow z Insigni hehe. Wy chyba usilnie probujecie porownac dwa silniki ze soba. Zarowno Robert z TuneUp jak i ja mial wtryski z Insigni w 19DTH. Z tym ze ja mialem hybrydy tych wyryskow. Temat, ze mozna je uruchomic w edc16 zarowno c9 jak i c39 jest juz daaaaawno opanowany i nie jest to fioozofia kosmiczna, wystarczyło opanowac protokół.

Nie zmienia to faktu ze w DT te wtryski nie pojada. Znaczy, przeoraszam. O ile ktos je uruchomi to jedyna rzecza nad jaka mozna sie zastanawiac to w ktorym tloku jako pierwszym wyleci dziura z racji innego denka tloka i konta wtrysku. Amen.

Co do fabrycznego układu paliwowego 19DT. Temat walkowany juz X razy i jak uklad zdrowy na dobrym strojeniu potrafi uklad ten pojsc na 230 do 250 ps. Potem juz zaleznosc paliwo - powietrze nie robi odpowiedniej mieszanki.

Co do hybrydy VKLRa. Moze sie nie znam, nie widziałem wszakże nigdy VKLRa na oczy. Ale fabryczny poliftowy VKLR ma od fabryki kolo CNC i nie ma ono 11 lopat a 10 to raz, a dwa, robic hybryde VKLRa do 19DT to j**any przerost formy nad trescia i jedyne co mozna tym pokazać to ze masz sie ambicje i probuje sie podskoczuc wyzej d***. Bedzie to turbonktore nawet nie wykorzysta 40% swojego potencjalu w tym silniku.

Oj, robienie technologii kosmicznej z oczywistych i opanowanych rzeczy jest czyms bardzo smiesznym no ale zycze powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak z wtryskami od Insigni do Z19DTH 150KM. Czy tu też mogą być problemy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jednak będzie normalna turbina, gtb2060vklr, i teraz zastanawiam się czy aby to dobry pomysł i pchać tam taka vklr, i tak układ paliwowy się skończy, a turbiny nie wykorzysta, 

Czy nie lepiej gtb2056 

Czy ktoś się orientuje ile taka może dmuchać gtb2056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Da sie, bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dało się i silnik pracuje bez problemu. Niestety wtryski nie byly programowanie i soft też nie ruszamy.

Wysłane z Xiaomi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest zmiana decyzji 

Będzie gtb2056 v

I to w zupełności wystarczy, jednak do końca turbo nie będzie wykorzystane, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z tego co się orientuje :

2260 Dmucha około 35 psi przy 2800 obr czyli 2.4 bara czyli okolice nawet 300 hp

2056 dmuchnie około 34 psi przy 2700 obrotów czyli 2.3 Bara  co może dać okolice 240 hp-250 hp

a 1756 okolice 31 przy 2600 czyli jakieś 2.1 co może dać okolice 220 hp

Jeżeli jestem w błędzie proszę mnie poprawić :)

 

 

Edytowano przez Leszek__J

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te wasze złośliwe komentarze są zbędne,

Jednak wstawię 2060,i chodzby nawet ugrać 220 to i tak będę zadowolony, a turbina niech dobie dmucha nawet 20% to nie obchodzi mnie to, a nm może nawet być 500 jak wywali dwumas to i dobrze, 

Z resztą wszystko dopiero będzie się robić, 

Oczywiście że będzie przygotowane 

Właśnie o to chodzi ze ja lubię kabinować, 

Z resztą arek ci powie jak kabinuje :lauh:

Ha ha jak wszystko dobrze wypali będę miał najmocniejsze dt w Polsce :woot:

Edytowano przez suchy201180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że ostatnio na forum modny staje się tekst "przerost formy nad treścią".

Dlaczego chłopaka blokować ? chce coś nowego zrobić niech robi, kto wie może otworzy nowe drzwi, ja jak wkładałem blok 1.9 do insignia tez tak pisali a teraz to ja się śmieje :woot:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jaakie tam złośliwe.... pokierowane to jest troską i zdrowym rozsądkiem :)

W sercu głęboko kibicuje projektowi  i pragnę abyś był zadowolony z efektu - osoby którym mówiono, że sie nie da albo to jest bezsensu często tworzą nową drogę  i odnoszą sukces w rozwiązaniach nikomu wcześniej nie znanych :)

A na końcu tej drogi sam ocenisz czy było warto.

Ja wiem po sobie ze po przesiadce ze 150 na 180 - było wow i chciałem więcej ale po kolejnym stage z 180 km na 220 stwierdziłem, że nie było warto - nie ma takiewo wow jak się spodziewałem i pamiętałem z poprzedniego stage. Będe kombinował dalej z uporem podobnie jak Ty topiąc w aucie sumy $$$ których np żona czy znajomi w życiu nie zrozumieją - "bo przecież łatwiej zmienić auto na mocniejsze" :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie, nie raz już się przekonałem że pisali się nie da itd, a jednak się da 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×