Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wyciek oleju pod silnikiem. 1.9 cdti 150km

sruba014
 Share

Recommended Posts

Witam bracia!

Nie znalazłem na forum podobnego tematu stąd założyłem nowy. Wczoraj samodzielnie wymieniałem olej, filtry w vectrze. Zaniepokoiłem się gdy zobaczyłem zalaną miskę olejową i (chyba, bo nie znam się na mechanice za bardzo i nie potrafię prawidłowo nazwać części silnika...) sprzęgło/turbinę? Czy moglibyście pomóc mi zdiagnozować skąd to się może lać i co może być przyczyną? Mam skrzynię automatyczną.

Z góry Bóg zapłać za jakąkolwiek pomoc.

WP_20171201_004.jpg

WP_20171201_005.jpg

WP_20171201_003.jpg

WP_20171201_002.jpg

WP_20171201_001.jpg

Witam bracia!
Nie znalazłem na forum podobnego tematu stąd założyłem nowy. Wczoraj samodzielnie wymieniałem olej, filtry w vectrze. Zaniepokoiłem się gdy zobaczyłem zalaną miskę olejową i (chyba, bo nie znam się na mechanice za bardzo i nie potrafię prawidłowo nazwać części silnika...) sprzęgło/turbinę? Czy moglibyście pomóc mi zdiagnozować skąd to się może lać i co może być przyczyną? Mam skrzynię automatyczną.
Z góry Bóg zapłać za jakąkolwiek pomoc.

WP_20171201_004.jpg.20e4bdeece81187a3cb079c743112d27.jpg
WP_20171201_005.jpg.8212ab3df2c3440e457426815ab875e5.jpg
WP_20171201_003.jpg.d27787dfbe047272ce3dfd54bb8a8683.jpg
WP_20171201_002.jpg.35606b2c9c21c54f35ef8f299dd46e12.jpg
WP_20171201_001.jpg.fe82c89a41b072495c7c8aef1d489b26.jpg
Zobacz czy Ci nie cieknie z obudowy filtra paliwa. Ja tak kiedyś miałem.