Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rozkodowanie kluczyka przez karte magnetyczna ?

Robert19001
 Share

Recommended Posts

Siemanko! 

Mam dosc nietypowy problem, a mianowicie nie moge otworzyc z pilota ani zamknac auta (viki c). Na pilocie dziala tylko przycisk od otwierania bagaznika, natomiast reszta nie reaguje wogole na polecenia odnosnie zamkniecia lub otwarcia autka... Jestem kierowca i bylem tydzien w trasie gdzie kluczyk lezal obok karty magnetycznej ktora służy mi do wejścia na firme. Czy moze byc to przyczyna awarii kluczyka? Prosze o pilna pomoc i jakies sensowne rozwiazanie tego problemu, poniewaz autko stoi teraz otwarte na firmie bo nie mam jak zamknac go.... Czy mozna jakos to naprawic czy jedynym rozwiazaniem jest kupienie nowego kluczyka i zakodowanie go? Dzieki z góry za pomoc !;)

1 godzinę temu, Robert19001 napisał:

Siemanko!