Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Zawór zwrotny oleju w 2.0 cdti


powsianka
 Share

Recommended Posts

Wyczytałem na bryjtyjskim forum, że ten zawór, znajdujący się w pompie oleju lubi się zatrzeć  w 2.0 cdti. Jeśli się zatrze w pozycji otwartej, to spada ciśnienie oleju i w zasadzie nic się nie stanie. Ale jeśli się zatrze w pozycji zamkniętej, ciśnienie oleju wywala uszczelnienie wału, olej w kilka sekund wylewa się z silnika i silnik zatarty.

1. Znane  są wam takie historie? 

2. Oglądałem rożne silniki 2.0 cdti i pompy oleju na allegro i raz ten zawór jest a raz nie ma. Od czego zależy w których 2.0 jest ten zawór? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP