Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Długo nagrzewajace się autko


Recommended Posts

Witam. Mam taki oto problem . Odkąd temp. powietrza spadaja ponizej 5st moja VC 2.2 dti strasznie dlugo się rozgrzewa. Po przejechaniu ok 20km wskazowka zaczyna pokazywac 71st. Z dmuchawy leci ciepłe powietrze po ok 5km gorace po ok 10. Nie ma praktycznie roznicy czy jade z wl. dmuchawa czy bez. Czy termostat to główny winowajca?

Link to comment
Share on other sites

U mnie była wina termostatu . Zacięty w pozycji otwartej. Objaw był taki ze nie dogrzewal na postoju temp. Dochodziła do 85stopni A po ruszeniu "gleba" podpięcie pod opcom 30minut i było wiadomo ze wkład termostatu do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

wymieniłem w zeszłym tygodniu termostat na nowy Behr. przy obecnych temperaturach ok 0C jest  słabo. z wyłączonym ogrzewaniem w kabinie ok 75C jest po 13km. z włączonym wiadomo dłuzej, nawet 20km do uzyskania 80C (normlna jazda bez).

stary termostat było czuc na wężu, że otwiera sie wcześniej na duży obieg ale wymiana niewiele dała.

ten typ tak ma, czy ktoś ma lepsze ogrzewanie?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tylko zwróć uwagę, że autor postu ma problem w 2.2dti. Temperatura zapłonu i spalin jest trochę inna w silnikach diesla. Przejechanie 5-7km w silnikach benzynowych i uzyskanie 90st. C w zimie to norma, ale diesle??? Nie do osiągnięcia

Link to comment
Share on other sites

Witam. Żeby nie zaśmiecać forum to pozwolę sobie podpiąć się pod temat otóż również mam problem chyba z termostatem bo strasznie długo mi się nagrzewa np. Dzisiaj przy temp -15°c jaka panowała dzisiaj rano na zewnątrz po przejechaniu 30 km leciało letnie powietrze z nawiewu A po podłączeniu interfejsu obd 2 i obserwacji temperatury cieczy chłodzącej temp. Nie doszła nawet do 60C tylko oscylowala między 55-57C i jak wiadomo wskazówka ani nie drgnęła czy termostat jest do wymiany?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Też mam 1.8 i duzo  predzej lapie temperature,a jestem po wymianie termostatu,a predzej mielem to samo co Ty,tak ze zakup termostat i sam go wymien bo nie ma fantazji z tym . u mnie po 5 km leci cieple powietrze.

Pozdrawiam i powodzonka

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP