Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

laik kupuje vectre 3.2 - problem z kontrolą trakcji


Recommended Posts

witam wszystkich, pierwszy wpis. chcę kupić vectrę 3.2 w gazie 230tys przebiegu, mam gościa 300km i nie wiem czy warto jechać. gaz zakłądał 2 lata temu i rozrząd wiec jeszcze 40tys mozna przejechac. wygląda na zadbane, niezdarte fotele (lekko przy wejściu tylko otarte).

mówi, że pali sie kontrola trakcji (trojkacik z poslizgiem) i trzeba kupić czujnik w pompie ABS czy kupic pompe ABS, coś takiego - sprawdzali mu na kompie. niby koszt 150zł, ale nie wiem.

niby on ma to od sprowadzenia no i nie chciał tego, bo wolał sobie czasami zamielić kołami. czyli niby abs działa a asr nie. ?

co doradzicie? wizytę w serwisie opla - jaki koszt? czy na diagnostycznej stacji? dodam, że jestem laikiem.

może na forum jakaś vectra zadbana?

 
Edited by Przemooo30
Link to comment
Share on other sites

wiesz to nie jest 4 cylindowy diesel albo benzyna, które mogą generowac i tak niezłe koszty po zakupie, tylko 6 cylindróweczka jeszcze z gazem :) Wg mnie jak chciałbyś to oglądać to nie ma opcji, zebys nie pojechał albo do jakiegoś mega mechanika na miejscu albo zabrał kogoś kto ma/się zna

Link to comment
Share on other sites

Abs podobno dziala. Ppwiedzcie ni jak to wplywa na bezpieczenstwo jazdy. Kontrola trakcji za co odpowiada? Czy tylko za to zeby przy ruszeniu sie kola nie obracaly? Czy takze w trakcie jazdy kontrola trakcji sie zalacza podczas jakiegos poslizgu? Zalezy mi na bezpieczenstwie po prostu, to ma byv samochod glownie rodzinny.

Link to comment
Share on other sites

to niech sam zainwestuje te niby 150zl i naprawi a tobie naprawione sprzeda 300zl drozej,

ludzie wszytsko wymysla zeby sprzedac auto

Link to comment
Share on other sites

Tak, srebrna 2002. Wyglada na zadbana?

Jemu podobno to nie przeszkadzalo.

Nie kombinuj? Chce 3.2 i juz, nie chce zwyklego samovhodu znow tylko cos sir pocieszyc, wiec taki koment jest slaby.

W okolicy jest 2.2 147km 16v, 200tys i dosc dobra cena i stan, jechalem, wszystko git, ale nie ma tego kopa, na ktorym mi zalezy. Chce czasem przycisnac i nie mam 18 lat. 

Edited by Przemooo30
Link to comment
Share on other sites

Siema, ja mam taka ver. tylko z 2004 opcja Cosmo i przerabiałem usterki, jak Ci sie nie spieszy z kupnem to w piątek bedę w domu to sobie pooglądasz i możemy pogadać na temat tej ver.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem to nie chodzi o czujnik w pompie tylko czujnik kąta skrętu a on się znajduje pod kierownicą. Taki błąd może spowodować że nie uruchomisz auta. A sprawa jest kosztowna i z pewnością nie są to koszty 150 zł. Ja miałem ten sam problem ale znalazłem w ZG dobrego gościa który to ogarnął i obyło się bez wymiany. Koszt takiego "czujnika" to ok. 1000zł do tej ver.opla + wymiana

Link to comment
Share on other sites

Wyjal komputer z dvd wymieniarka itd wart 1200zl i zszedl na 13500. Mi chce ostatecznie za 12800zl. 

Picasso jestes z Lubuskiego? Ja pochodze z Kostrzyna i bywam tu co weekend. Chcesz sprzedac swoja 6v? Gaz jest? Wyslij nr tel.

Mowie w miedzyrzeczu mam fajna opcje za 11500 z gazem ale 2.2 147km. Ostatecznie ja wezme, ale moc za mala. Awaryjnosc tego silnika jest wieksza? 

Link to comment
Share on other sites

2.2 niestety ale czesto gesto ma duzy apetyt na olej i osiagi nie powalaja wiec lepiej zostan przy 3.2 jesli chcesz wiecej mocy

Link to comment
Share on other sites

raczej nikt nie będzie naprawiał auta aby go później sprzedać.

Tak jestem z lubuskiego a dokładnie z Zielonej Góry i nie chcę sprzedać swojej V6 :D, trochę w ten samochód zainwestowałem i teraz się cieszę jazdą i mocą :ok:.

Jak chcesz kupić VC to polecam ver.OPC z silnikiem 2.8l a ma 250 kM takie modele miała nasza policja i tą wersje jeszcze można na hamowni podnieść do prawie 300kM

Link to comment
Share on other sites

polecasz mu jeden z gorszych silnikow, zastanow sie zanim cos napiszesz, 

jesli nie naprawi to bedzie szukal dlugo jelenia za ta kase

Link to comment
Share on other sites

powiedz mu że jak naprawi to kupisz a jak nie chce to niech się buja też zastanawiałem się nad tą vectrą mam do niej 15 kilometrów ale nie było czasu podjechać zobaczyć a teraz już odpuściłem kasa na inny cel idzie

Link to comment
Share on other sites

Czujnik skretu wymienil sie doqedzialem teraz. Podobno nie odbijaly kierunki przez uszkodzony czujnik skretu i przyznal ze silnik mogl nie odpalac przez to. To prawda ze taki objaw?

A czujnik pompy zostawil bo nie potrzebowal i przez to nie dziala kontrola trakcji, ale powiedzcie mi ta kontrola trakcji to tylko chodzi o to ze przy ruszaniu kola zamiela czy cos jeszcze w trakcie jazdy powoduja? Tego czujnika nie wymieni bo jest za granica i tylko z jego żona moge zalatwic kupno. Wymiane moze zrobic po powrocie czyli chyba za miecha. 

I czy Asr w koncu maja z roku 2002 czy nie?

Najgorsze ze moglbym byc w sobote u niwgo po 14 a stacje i watsztaty juz pozamykane. 

Edited by Przemooo30
Link to comment
Share on other sites

kontrola trakcji też była w 2002 roku wiesz odpuściłem  tą vectrę jescze z jednego powodu  miałem  przeczucie że ma walnięty CIM  może i gdzieś podmienił na inny i teraz odpala za każdym razem ale nie odpowiedni numer i coś tam się świeci lub nie działa kontrola  i teraz wymysla że jakieś czujniki za pare zł wystarczy wymienić

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP