Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ciezki problem


Valhim
 Share

Recommended Posts

Witam Panowie i Panie, zgłaszam sie tutaj z nastepujacym problemem, mianowicie, wczoraj wsiadam do mojej vectry ( 2.2 D 2003r ) probuje ja odpalic i zakrecil jakby chcial a nie mogl myslalem, ze akumulator wiec prostownik wiadomo ladowalem go kilka godzin no i zaskoczyl wiec juz myslalem nad wymiana akumulatora, ale dzis znow podobna sytuacja przejechalem kilkanascie kilemoterow zatrzymalem sie w sklepie i znow nie chcial odpalic, znajomy podjechal kable i tez nic zakrecil ale nie dal rady, dalej idac wymienilismy sie akumulatorami ( on mial mocniejszy niz moj i tez nie dal rady, wiec zas sprobowalem moj do jego samochodu i eureka, jego samochod odpalil i tutaj dalej nie wiem co jest  ( nie jestem mechanikiem nie znam sie za bardzo ) pomyslalem ze rozrusznik i no zaczal mnie cholowac jesli to bylby rozrusznik nie powinien moim zdaniem w ogole zapalic, a jednak zapalil co prawda z wielkim problemem a gdy zapalil to z pod maski chmura dymu nagle sie wydobyla. Jeszcze dodam tylko ze nie mialem nigdy z tym autem problemow a od kilku tysiecy kilometrow zaczelo mi stykac sprzeglo wiec prawdopodobnie dwumasa. Czy ktos moze mi pomoc w diagnozie co moze byc wina ?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź wiązkę rozrusznika i klemy czy nie masz spadków napięcia na czas rozruchu. To bardzo ważne. Ten silnik musi dostać kopa niezłego. Drugą sprawą bardzo ważną w tym silniku to układ paliwowy a mianowicie jego szczelność. Lubią parcieć od starości te gumowe wężyki od przelewów.

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, modrzey napisał:

Drugą sprawą bardzo ważną w tym silniku to układ paliwowy a mianowicie jego szczelność. Lubią parcieć od starości te gumowe wężyki od przelewów.

Ogólnie nie wypowiadam się na temat diesli, bo nie mam ale w rodzinie są. Ale potwierdzam sprawdzenie szczelności układu paliwowego. Ważne przy ON. Dodam jeszcze sprawdzenie wtrysków i świec.

Link to comment
Share on other sites

w tym silniku wtryski sprawdzałbym na końcu. To nie są współczesne silniki tylko te dobre. Co kiedyś robili

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP